خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

تراشتگن: بیلبائو کارمان را خیلی سخت کرد

تراشتگن: بیلبائو کارمان را خیلی سخت کرد
مارک آندره تراشتگن، گلر بارسلونا پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو مدعی شد که بیلبائو کار آنها را بسیار سخت کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت دو تیم در مرحله یک چهارم نهاییی با برتری 2-1 بارسا در سن مامس به پایان رسید. شب گذشته بیلبائو گل اول را به ثمر رساند ولی در نیمه دوم 3 گل دریافت کرد و حذف شد.
تراشتگن در این رابطه گفت:" اتلتیک یک رقیب بسیار سرسخت است زیرا آنها فشار زیادی به حریف وارد می‌کنند. در نیمه دوم ما بهتر بودیم. فضاهای بیشتری پیدا کردیم که مهاجمانمان توانستند استفاده کنند."
تراشتگن درباره حذف اتلتیکو و حضور سلتا درنیمه نهایی گفت:" تمامی تیم‌هایی که در حال حاضر در کوپا هستند،‌تیم‌های بزرگی هستند و من مطمئن که کار سختی در نیمه نهایی خواهیم داشت. حالا باید استراحت کنیم و ریکاوری کنیم تا برای بازی با اتلتیکو در لالیگا آماده باشیم.

برچسب‌ها: تراشتگن بارسا بیلبائو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

175 مثلث.ام.اس.ان1394/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi