خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,777

میهایلوویچ: بالوتلی مقابل اینتر بازی نمی‌کند؛

میهایلوویچ: بالوتلی مقابل اینتر بازی نمی‌کند؛
سینیشا میهایلووچ سرمربی صرب آث‌میلان پس از پیروزی یک بر صفر در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا اظهار داشت که بالوتلی زننده تک گل بازی در دیدار بسیار حساس مقابل اینتر تیم سابقش بازی نخواهد کرد.

سرمربی روسونری در مصاحبه‌اش گفت: من زیاد خشوحال نیستم. پیروزی خارج از خانه‌ای را مقابل آلساندریا کسب کردیم. اما هر لحظه ممکن بود گل تساوی را دریافت کنیم.

وی افزود: ما فرصت‌‌های زیادی را هدر دادیم. باید قبل از بازی برگشت کار را تمام می‌کردیم تا به راحتی به فینال راه پیدا کنیم. تیم آلساندیا تیم با انگیزه‌ای است و می‌خواهد به هر قیمتی به مرحله بعد صعود کند.

سینیشا در پایان درباره بازی بسیار حساس یکشنبه آینده مقابل اینتر گفت: بالوتلی در این دیدار بازی نمی‌کند زیرا به آمادگی کامل نرسیده است. او پس از مصدومیت طولانی مدتش به تازگی به میادین بازگشته است و نیاز دارد تدریجی به آمادگی کامل برسد. نمی‌دانم چرا او بعد از گلزنی خوشحالی نکرد زیرا تمام بازیکنان بعد از گلزنی خوشحالی می‌کنند اما در هر شرایط ما باید به شخصیت و نظر او احترام بگذاریم.

برچسب‌ها: میلان بالوتلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

369 God Of Beauties1394/11/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi