خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,464

مونشن گلادباخ 1-3 بورسیا دورتموند؛ پیروزی سخت دورتموند

مونشن گلادباخ 1-3 بورسیا دورتموند؛ پیروزی سخت دورتموند
در دیدار حساس هفته هجدهم بوندسلیگا آلمان، تیم های بورسیا دورتموند و مونشن گلادباخ در ورزشگاه بروسیا پارک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان توماس توخل به سختی توانستند از سد حریف خود عبور کنند.
به گزارش ورزش 11، بورسیا دورتموند موفق شد با نتیجه ی 3-1 مونشن گلادباخ را شکست دهد.
در شرایطی که بورسیا دورتموند از رسیدن به صدرنشینی و قهرمانی در بوندسلیگا آلمان این روزها با توجه به قدرت بایرن مونیخ نا امید شده است و برای کسب نایب قهرمانی در بوندسلیگا می جنگد، باید در هفته هجدهم این رقابت ها به مصاف مونشن گلا دباخ آماده و قدرتمند می رفت.
دورتموند تا پیش از این دیدار با 38 امتیاز در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار داشت، گلادباخ نیز با 29 امتیاز در رده چهارم جای داشت تا جذابیت این دیدار به لحاظ کیفیت دو تیم دو چندان شود.
در جریان این دیدار ابتدا در دقیقه ی 41 مارکو رویس موفق شد گل برتری را برای دورتموند به ثمر برساند تا نتیجه ی کار 1-0 به سود این تیم شود، سپس در دقیقه ی 50 هنریک میخیتاریان توانست با گلزنی خود اختلاف برتری را برای تیمش افزایش دهد،پس از آن در دقیقه ی 81 رافائل تک گل مونشن گلاد باخ را به ثمر رساند تا نتیجه کار 2-1 شود و در نهایت در دقیقه ی 75 ایلکای گوندوغان توانست در دقیقه ی 75 برای دورتموند گلزنی کند تا دورتموندی ها با نتیجه ی 3-1 پیروز میدان باشند.
دورتموند با کسب این پیروزی 41 امتیازی شد و در همان رتبه دوم خود باقی ماند، مونشن گلادباخ نیز با پذیرش این شکست در جایگاه گذشته خود به کارش ادامه داد.

برچسب‌ها: دورتموند مونشن گلادباخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

209 دورتموند ترک1394/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi