خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

بوکاجونیورز 0 - ریورپلیت 1

بوکاجونیورز 0 - ریورپلیت 1
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ از مسابقات پیش فصل فوتبال باشگاهی در آرژانتین و از سری مسابقات Copa Luis Nofal دو تیم بوینس آیرسی ریورپلیت و بوکاجونیورز در شهر مار دل پلاتا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ریور موفق شد با حساب 1 بر صفر بر دشمن دیرینه خود غلبه کند.

بازی با برتری نسبی ریور آغاز شد تا اینکه در دقیقه 10 بازی، جاناتان سیلوا به علت تکل خشن بر روی پای گابریل مرکادو مدافع ریور با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه 18 بازی پس از اینکه ضربه ایستگاهی بازیکنان ریور به دست باز کارلوس توز برخورد داور مسابقه در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد.

لئوناردو پیسکولیچی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را برخلاف حرکت دروازه‌بان بوکا به گل تبدیل کرد.

پس از این گل به خشونت بازی افزوده شد و بارها و بارها داور مجبور به متوقف کردن بازی شد تا با همین روند بازی در نیمه اول به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، بازی همچنان ملتهب و پر برخورد دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 65 بازی جینو پروتزی هم مانند هم تیمی خود به دلیل تکل خشن و نشانه رفتن ساق پای بازیکن ریور با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد تا بوکاجونیورز با 9 نفر به بازی ادامه دهد.

بازی با برتری مطلق ریور ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 78 بازی کاتا دیاز کاپیتان بوکاجونیورز به علت فحاشی به داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد تا بوکا هشت نفره شود و در همین حین کارلوس توز ستاره بوکاجونیورز با جاناتان مایدانا مدافع تنومند ریور درگیر شد که بازیکن ریور با یک حرکت زشت با سر ضربه‌ای به صورت کارلوس توز زد که بلافاصله با کارت قرمز داور مواجه شد.

پس از این درگیری بازیکنان ذخیره و کادرفنی دو تیم به زمین مسابقه هجوم آوردند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

لئوناردو پیسکولیچی زننده تکل گل مسابقه که دقایقی قبل تعویض شده بود پس از درگیری بازیکنان دو تیم به زمین مسابقه آمده و ضربه‌ای به یکی از بازیکنان تیم بوکاجونیورز زد که از چشم داور چهارم مسابقه پنهان نماند تا او هم از کارت قرمز مستقیم داور بی‌نصیب نباشد.

10 دقیقه پایانی بازی که با توصیه کادرفنی دو تیم کمی آرامتر دنبال می‌شد با برتری همه جانبه ریور ادامه داشت اما تیم ده نفره ریور نتوانست دروازه‌ تیم 8 نفره بوکا را باز کند تا بدین ترتیب بازی خشن و پربرخورد ریورپلیت و بوکاجونیورز با حساب یک بر صفر به سود سفید و قرمزهای پایتخت به پایان برسد.

لازم به ذکر است دو تیم یک هفته دیگر باز هم از سری مسابقات "جام انتقام" به مصاف هم خواهند رفت.

برچسب‌ها: آرژانتین بوکاجونیورز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

236 آسبی1394/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi