خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

اردوی ترکیه را به خاطر سربازهای ما لغو کردند

اردوی ترکیه را به خاطر سربازهای ما لغو کردند
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتقاد و گلایه از لغو اردوی این تیم در ترکیه، گفت: به خاطر بازیکنان سرباز اجازه ندادند به ترکیه برویم و با این کار هزینه ما با سفر به کیش دو برابر شد.

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، به مسائل مختلف درباره باشگاه تراکتورسازی پرداخت و ضمن انتقاد از لغو اردوی این تیم در کشور ترکیه، دلیل آنرا مخالفت با خروج بازیکنان سرباز تراکتورسازی عنوان کرد. عباسی همچنین با بیان اینکه منظور قلعه نویی از «آقای ایکس»، کارشکنی‌های خارج از باشگاه بوده است، درباره نیامدن لوسیانو ادینیو به تراکتورسازی گفت: ما آلویس نانگ را جذب کرده‌ایم که چیزی کمتر از ادینیو ندارد. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین با اظهار رضایت از جذب بازیکنان جدید، تراکتورسازی را برنده نقل و انتقالات دانست. مشروح گفتگوی عباسی با مهر در زیر می‌آید:

* خبرگزاری مهر: در جریان تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا و مهلت دادن به ایران و عربستان تا ۲۵ اسفند هستید؟

- سعید عباسی: تیم ما بعد از ظهر امروز از کیش به تهران آمده و من خبر جدیدی ندارم. البته چند باری با فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم که گفتند آقای اسدی در جلسه حضور دارند و نتیجه را به ما اعلام خواهند کرد. ما هنوز چیزی به صورت کتبی نگرفته‌ایم. در مجموع باید بگویم هر چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا زیر نظر فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرند و موضعمان قطعا واحد خواهد بود.

* اردوی آماده‌سازی تراکتورسازی به جای ترکیه در جزیره کیش برگزار شد. آیا از این اردو راضی بودید؟

- بله، اردوی خوبی در کیش داشتیم. تمرینات پرفشاری زیر نظر کادر فنی برگزار شد. متاسفانه به خاطر حذف تیم امید برنامه لیگ هم تغییر کرد و دو روز از اردوی ما در کیش کاهش یافت. برای همین امروز (دوشنبه) به تهران برگشتیم و تا جمعه و بازی با راه آهن در تهران تمرین می‌کنیم.

* محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتورسازی و تیم امید به خاطر عملکردش در بازی با ژاپن در چند روز گذشته زیر فشار انتقادات قرار داشته است. آیا نگران نیستید دروازه‌بان شما در نیم فصل دوم از لحاظ روحی افت کند و با مشکل مواجه شوید؟

- خیر به هیچ عنوان نگران نیستیم چرا که اخباری در زمین فوتبال یک ستاره است و ستاره هم باقی خواهد ماند. اگر هم تیم امید گل خورده است، این مشکل به کل تیم بر می‌گردد نه یک نفر. اخباری در هر تیمی بوده ،موثر کار کرده است. ما به شدت از او حمایت می‌کنیم و دوستش داریم. همانطور که گفتم اگر تیم امید گل دریافت کرده، این مشکل به شرایط دفاعی تیم و به کل بازیکنان مربوط می‌شود نه دروازه‌بان. اخباری خودش یک پزشک است و قطعا به شرایط آرمانی‌اش در تراکتورسازی ادامه خواهد داد.

* پرونده نقل و انتقالات تراکتورسازی بسته شده است؟

- تقریبا کار ما تمام شده است. ما حتی سعید آقایی و علی حمودی را هم که دوران خدمتشان تمام شده است، جذب کردیم. همینطور مهدی شریفی هم که به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی اضافه شد.

* با این حال نتوانستید لوسیانو ادینیو را جذب کنید.

- ادینیو پاسخ پیشنهاد ما را نداد. او گفته بود با ما تماس می‌گیرد که این کار را نکرد. در عوض ما نانگ را جذب کردیم که چیزی کمتر از ادینیو ندارد.

* خیلی‌ها می‌گویند تراکتورسازی برنده نقل و انتقالات است. آیا اینرا قبول دارید؟

- بله، با بازیکنانی که ما جذب کردیم می‌توان گفت برنده نقل و انتقالات بوده‌ایم. یکی از دلایل آن این بود که هیات مدیره خوب تراکتورسازی دست ما را باز گذاشت. همینطور ارتباط خوبی بین سرمربی و مدیریت باشگاه برقرار است و تعاملات خوبی صورت می‌گیرد.

* شما در حالی می‌گویید ارتباط مدیریت و سرمربی خوب است که امیر قلعه نویی چندی پیش در مصاحبه‌ای انتقادی از کارشکنی‌های «آقای ایکس» گلایه کرده بود. منظور قلعه نویی از آقای ایکس چه کسی است؟

- ایکس‌های مدنظر آقای قلعه نویی مربوط به داخل باشگاه نیست. این مربوط به کارشکنی‌هایی است که خارج باشگاه صورت می‌گیرد و دست ما را کوتاه کرده است. یکی از این مباحث، اردوی خارج از ایران در کشور ترکیه بود که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم. به دلایل خاصی، دوستان اجازه خروج به ما ندادند. به خاطر بازیکنان سرباز تراکتورسازی این اجازه را ندادند که تیم ما به ترکیه برود.

* اما شما در مصاحبه‌ای گفته بودید به خاطر بمب‌گذاری‌های ترکیه اردوی تیمتان در این کشور لغو شده است.

- ما قسمت خیر ماجرا را گرفتیم وگرنه می‌توانستیم مثل خیلی‌ها سر و صدا کنیم! نرفتن به اردوی ترکیه خارج از اراده ما بود. ما حتی اسپانسری را برای اردوی ترکیه پیدا کرده بودیم ولی با لغو این اردو و سفر به کیش، هزینه‌هایمان تقریبا دو برابر شد. این موضوع بار مالی زیادی به ما تحمیل کرد.

* با جدایی مهرداد طهماسبی، فرزین گروسیان را جذب کردید. ممکن است دروازه‌بان دیگری را هم به خدمت بگیرید؟

- ما فرزین گروسیان را جذب کرده‌ایم. احتمال دارد یک دروازه‌بان دیگر بگیریم.هنوز داخلی یا خارجی بودن آن مشخص نیست. شاید امیر قلعه نویی یک دروازه‌بان سهمیه آزاد به ما معرفی کند.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز تراکتور تراکتور سازی تبریز ترکیه تیرختور تیراختور لایک نظر تراکتورسازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

443 تراکتور عجبشیر1394/11/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi