خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

روایت کوبی برایانت از پیشگویی رونالدینیو درباره مسی

روایت کوبی برایانت از پیشگویی رونالدینیو درباره مسی
فوق ستاره تیم لیکرز در لیگ حرفه ای NBA و تیم ملی بسکتبال آمریکا ضمن نقل خاطره ای، از آشنا شدن با لیونل مسی ۱۷ ساله توسط رونالدینیو سخن گفت.

به گفته کوبی برایانت، رونالدینیو فوق ستاره سال های نه چندان دور تیم بارسلونا پیش بینی می کرده که لیونل مسی به بهترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل می شود. در حالی که در آن روزها مسی 17 ساله حتی در تیم اصلی بارسلونا نیز حضور نداشت.

در آن زمان رونالدینیوی برزیلی توسط بسیاری از کارشناشان و علاقه مندان توپ گرد به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان شناخته می شد. او موفق شد در شروع عصر طلایی بارسلونا به همراه ریکارد و سپس گواردیولا در دو فصل متوالی قهرمان لالیگا و در فصل 2005/06 فاتح لیگ قهرمانان شود. اما رونالدینیو برخلاف نبوغ فوق العاده اش چشمانش به ستاره جوان دیگری خیره شده بودند.

کوبی برایانت که به نوعی اسطوره عصر جدید لیکرز است می گوید هنوز هم نمی تواند رابطه بسیار صمیمانه اش با فاتح جام جهانی 2002 را فراموش کند

برایانت با یادآوری آن خاطره دیالوگ با رونالدینیو را این گونه برای خبرنگار AS بیان می کند:

رونالدینیو به من گفت که می خواهد بازیکنی را به من معرفی کند که به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. من به او گفتم که تو بهترین هستی ولی اوگفت که این پسر 17 ساله به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. پسری که در کنار ستاره برزیلی ایستاده بود لیونل مسی نام داشت.

ستاره بسکتبال NBA که یکی از طرفداران وفادار تیم بارسلوناست تاکنون رابطه فوق العاده ای با لیونل مسی داشته و این دو نابغه همکاری های مشترک بسیاری در زمینه کارهای تبلیغاتی داشته اند.

برچسب‌ها: کوبی کوبی برایانت رونالدینیو مسی پیشگویی رونالدینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

696 سِلِنآ گومِز1394/11/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi