خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

پیتر چک: هر روز احتمالش وجود دارد !

پیتر چک: هر روز احتمالش وجود دارد !
در آستانه سومین تقابل دروازبان محبوب استمفوردبریج با باشگاه سابق خود در فصل جاری، پیتر چک درخصوص نکته بااهمیتی برای هر فوتبالیست صحبت کرد.
پیتر چک که در سال 2006 با برخورد زانوی هانت به سرش در دقایق ابتدایی دیدار مقابل ردینگ، با شکستگی جمجمه سرش خانه نشین شد و سه ماه از میادین دور بود، در این خصوصو گفت: "مردم زیادی در مورد من می گفتند که احتمالا ان حادثه به پایان دوران حرفه ایم منجر می شود، اینکه من دیگر نمی توانم دوباره بازی کنم.

شما پس از چنین مصدومیت هایی با صحبت های مردم مواجه می شوید مبنی بر اینکه باید مدت بیشتری را به استراحت بپردازید، اینکه شما باید کل فصل را برای درمان کامل خود از فوتبال دور باشید تا به آرامی به میادین بازگردید. اما من خواستم که به میادین بازگردم به صورتی که این چیزی بود که از آن بیشترین لذت را می بردم و آن چالشی بود تا به همه ثابت کنم که نیازی ندارم که کل فصل را از فوتبال دور باشم.

آن چالش بزرگی برای من بود چون روزهایی در دوران حرفه ای شما وجود دارد که شما احساس می کنید که آن اتفاق بد هرگز رخ نخواهد داد، آن به خوبی پیش نمی رود، شما احساس خوبی ندارید و فکر می کنید که "خب، در حال انجام دادن چه چیزی هستم." من پس از آن روزهایی را داشتم که تمام اتفاقات مثبت دوباره برایم بازگشته بودند و من واقعا بابت کاری که انجام داده بودم خوشحال بودم. من هنگامی که به میادین بازگشته بودم در تعطیلات بین فصل لذت می بردم چون برایم به مانند یک عنوان قهرمانی بود. هیچکس انتظار نداشت که در همان فصل مجددا بازی کنم بنابراین من واقعا از آن لذت بردم چون با فشار کمتری بازی می کردم چون این واقعیت را درک کرده بودم که به میادین بازگشتم. پس از آن من متوجه شدم که هر روز احتمال به پایان رسیدن دوران حرفه ای وجود خواهد داشت."

برچسب‌ها: پیترچک چک چلسی فوتبال اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

263 منخبین مرگ1394/11/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi