خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,790

اختلافات استقلال طبیعی است/ نظری هم کمک می کند

اختلافات استقلال طبیعی است/ نظری هم کمک می کند
اختلافات استقلال طبیعی است،نظری هم کمک می کند / نگران جذب بازیکن نباشید
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:مشکلات مالی همیشه بوده و اگر وجود نداشت این همه بدهی در فوتبال به وجود نمی آمد.
مقداد نجف نژاد در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با جلسه روز گذشته اعضای هیات مدیره استقلال اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را با دیگر مسئولان باشگاه برگزار کردیم. ابتدا به مباحث مالی پرداختیم تا بتوانیم به زودی مشکلات مالی را حل کنیم. البته باید بگویم که همه باشگاهها این مشکلات را دارند و ما به دنبال اولویت بندی هستیم.
وی ادامه داد: در این جلسه پیگیر نقاط ضعف و قوت تیم هم بودیم. برای نیم فصل دوم برنامه ویژه ای داریم و می خواهیم ساختار باشگاه را قوی تر کنیم. البته در کنار آن به دنبال کم کردن هزینه ها نیز هستیم.
رئیس هیات مدیره استقلال درباره ناراحتی مظلومی از وضعیت نقل و انتقالات این تیم تصریح کرد: ناراحتی مظلومی به حق است چون او نگران وضعیت تیمش است. به نظر من نگرانی مربی فقط باید داخل زمین باشد و ما هم در تلاش هستیم نقل و انتقالات خوبی را در نیم فصل انجام دهیم.
نجف نژاد درباره رابطه با اینکه نظری جویباری در غیاب افشارزاده هم حق امضا ندارد و در نقل و انتقالات مسئولیتی ندارد، گفت: نظری همچنان معاون باشگاه است. او در هر شرایطی به استقلال کمک کرده است. ما از نظری واقعا تشکر می کنیم و قرار است او هم در نقل و انتقالات به ما کمک کند.
وی درباره اینکه گفته می شود اختلافاتی در هیات مدیره استقلال وجود دارد و آیا این موضوع به آبی پوشان ضربه نخواهد زد، خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه همه جا وجود دارد. به نظرم اگر اختلاف سلیقه نباشد، رشدی به وجود نمی آید. شده حتی در اتاق 3 مدیر با هم بنشینند و کمک حال یکدیگر هم باشند. ما از همه می خواهیم در باشگاه کمک کنند؛ حالا از بازیکن گرفته تا مربی. ما اگر چیزی را وعده می دهیم، مطمئن باشید که عمل می کنیم. مشکلات مالی همیشه بوده و اگر وجود نداشت این همه بدهی در فوتبال به وجود نمی آمد.
رئیس هیات مدیره استقلال درباره دلخوری خانواده احدی از باشگاه استقلال گفت: احدی از اسطوره های باشگاه استقلال است و برای او آرزوی سلامتی می کنیم. در این باره قرار شد کارگروهی تشکیل شود تا بتوانیم بهتر به وضعیتش رسیدگی کنیم. وظیفه باشگاه استقلال است که بتواند به پیشکسوت خود در این شرایط کمک کند.
نجف نژاد در پایان درباره غیبت بهرام افشارزاده در زمان نقل و انتقالات بیان داشت: او دچار مشکلات شخصی شده بود که مجبور شد چند روزی به خارج از کشور برود. فکر می کنم امروز به تهران بازگردد و از فردا بتواند امورات باشگاه را پیگیری کند.

برچسب‌ها: اختلافات استقلال نظری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

158 ♕تــاج تــهران♕1394/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi