خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

از 0 تا 39 ، بازگشت باورنکردنی یوونتوس

از 0 تا 39 ، بازگشت باورنکردنی یوونتوس
بعد از یک شروع فاجعه بار در این فصل ، به دنبال یک صعودی خیره کننده یوونتوس تنها خود را 2 امتیاز پایین تر از قهرمان نیم فصل زمستانی ناپولی می بیند. بیانکونری به شکل باورنکردنی رقبایش را در جدول گرفت ، به خصوص اینتر که بخش اعظم نیمه ی اول نیم فصل نخست در صدر جدول سری آ بود.

این یک نوار پیروزی باورنکردنی برای مردان ماسیمیلیانو الگری است ، تیمی که یکی از بدترین شروع های تاریخ یوونتوس را بعد از کسب تنها 5 امتیاز از 5 بازی اولشان در لیگ رقم زد.

شکست روز اول فصل مقابل اودینزه و به دنبالش مقابل رم ، سپس یک تساوی برابر کیه وو و تیم تازه به سری آ صعود کرده ی فروزینونه ، نقاط پررنگ شروع افتضاح بانوی پیر بود.اما نقطه ی عطف فصل بعد از شکست شوکه کننده مقابل ساسولو در ماپی آرنا در هفته ی 10 کلید خورد ، که باعث شد مربی یووه تیم را در کمپ تمرینی حبس کرده و پاتریس اورا هم به سختی هم تیمی هایش را سرزنش کند.

در آن زمان ، اینتر 9 امتیاز از غول های تورینی جلو بود . اما حرف های پیشکسوتان در گوش های کر بازیکنان نمی رفت ، تا اینکه پیروزی در دربی دلاموله تیم را متحول کرد.

بعد از آن ، الگری دوباره به3-5-2 برگشت ، کلودیو مارکیزیو بالاخره از شر مصدومیت هایش خلاص شد و به خط میانی اضافه گردید ، و ماریو مانژوکیچ و پائولو دیبالا زوج ویرانگری تشکیل دادند.

برچسب‌ها: یونتوس-ایتالیا کانون هواداران یوونتوس اریا2013

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

195 اریا 20131394/10/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi