خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

ایران – سوریه؛ چشمک اول به ریو

ایران – سوریه؛ چشمک اول به ریو
به گزارش "ورزش سه"، رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که جنبه انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو را دارد از امروز در قطر آغاز می شود و در روز اول امیدهای ایران باید در اولین بازی جام مقابل سوریه صف آرایی کنند.رقیبی که چند ماه پیش در همین ورزشگاه و در تورنمنت غرب آسیا جدال فینال را با ایران برگزار کرد و با شکست 2-0 جام قهرمانی را تحویل شاگردان محمد خاکپور داد تا امروز با جنبه انتقام گیری وارد میدان شود.

امیدهای ایران بعد از تدارک مناسبی که در ماه های گذشته داشتند امروز با روحیه دوچندان وارد زمین می شوند چون می دانند شکست دادن سوریه کار چندان سختی نیست و این اتفاق چند ماه قبل رخ داده است. سرمربی ایران با اعتراف به این که چاره ای ندارد تا تیم را به مراحل نهایی برساند مدعی شد شناخت کافی ار سوریه دارد و به همین خاطر توصیه های لازم را به شاگردانش داشته تا تورنمنت را با قدرت آغاز کنند.

حضور نفراتی همچون محمدرضا اخباری ، روزبه چشمی ، محمدحسین کنعانی زادگان، علی کریمی، احسان پهلوان، امیرارسلان مطهری و ... در ترکیب اصلی امیدها می تواند نوید تورنمنتی رویایی را به فوتبالدوستان ایران بدهد بلکه طلسم 40 ساله نرفتن به المپیک شکسته شود.شاید برگ برنده ایران در بازی امروز نسبت به سوریه انسجام و حفظ ترکیبی تیم باشد چون امیدها با کمترین تغییر وارد مرحله نهایی شدند در حالی که بیشتر تیم ها از جمله سوریه نسبت به تورنمنت غرب آسیا از تمام مهره های کلیدی خود سود بردند.

مهند فقیر سرمربی سوریه در آستانه این بازی سنگین با بحران مصدومیت مهره های کلیدی اش روبرو بود اما یکی ، دو نفر از آنها به بازی رسیدند تا کمی از نگرانی ها در اردوی سوریه کاسته شود.با نگاهی به وضعیت کلی سوریه می توان گفت این تیم به همان اندازه که در ساختار تهاجمی خطرناک و زهردار نشان می دهد به همان قدر در ساختار تدافعی ضعیف است و هر لحظه امکان فرو ریختن دروازه اش وجود دارد به همین خاطر وظیفه مهاجمان تیم امید از جمله مطهری در بازی امروز سنگین تر از بقیه ملی پوشان است.

این دیدار از ساعت 17 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: ایران تیم ملی امید ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

282 آزادی زیباکنار1394/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi