خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

تامین پول انتقال بیرانوند به پرسپولیس(عکس)

تامین پول انتقال بیرانوند به پرسپولیس(عکس)
خبر خوشی که هواداران پرسپولیس در روزهای اخیر منتظر شنیدن آن بودند را مدیرعامل اسبق این باشگاه داد و اعلام کرد مبلغ انتقال دروازه‌بان نفت تهران به جمع قرمز پوشان تامین شده است.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران که پیوستنش به پرسپولیس به بن بست خورده بود دوباره می‌تواند به این تیم بپیوندد.

امیر عابدینی که در روزهای اخیر پیگیر موضوع انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس بود شب گذشته در یک پست اینستاگرامی به هواداران سرخ پوشان اعلام کرد حسین هدایتی هزینه حضور این دروازه‌بان جوان را تامین می‌کند:

«سلام دوستان. برای پاسخ به شما باید از آخرین وضعیت می‌شدم و بعد این مطلب را برای شما پست می‌کردم.
در ابتدا باید عرض کنم من با آقای قنبرزاده صحبت کردم و موافقت ایشان را کسب کردم. سپس با آقای طاهری صحبت کردم و ایشان گفتند دارم پیگیری می‌کنم و همین حالا با آقای قنبرزاده وارد مذاکره می‌شوم که وارد مذاکره شدند اما مدیریت نفت با اینکه رضایت آقای منصوریان را جلب کرده بود به آقای طاهری می‌گویند ما ایشان(بیرانوند) را برای 6 ماه به صورت قرضی می‌دهیم، نه به صورت آزاد که تقریبا مذاکره متوقف می‌شود تا امشب که بنده قول تامین مبلغ قرارداد را از آقای هدایتی گرفتم که ایشان گفت من قبلا هم اعلام کردم بودجه آوردن بیرانوند را تامین می‌کنم. من بلافاصله با آقای ابراهیمی تماس گرفتم و گفتم شرایط شما را تامین می‌کنیم فقط بازیکن را در اختیار پرسپولیس قرار بدهید و در شرایط انتقال ایشان به خارج از کشور 50 درصد حق انتقال به نفت داده شود. مجددا موضوع را با آقای طاهری مطرح کردم که ایشان نیز استقبال کردند که من آخرین تماس را با نفت گرفتم و قرار شد تا فردا(امروز پنج‌شنبه) ساعت یک(13) پاسخ قطعی بدهند. ان‌شاالله خیر است.

برچسب‌ها: حسین هدایتی دولابی امیر عابدینی بیرانوند پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

186 ستاره بیرجند1394/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi