خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

ازمرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ صعود نکنیم،خودمان راباگلوله می‌زنیم

ازمرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ صعود نکنیم،خودمان راباگلوله می‌زنیم
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعتراف کرد اگر تیم ملی این کشور نتواند به مرحله حذفی جام ملت‌های اروپای سال ۲۰۱۶ راه پیدا کند، یک فاجعه رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرگ دایک، تیم ملی انگلیس را محکوم به صعود به مرحله حذفی دانست و تأکید کرد تکرار اتفاقی که در جام جهانی 2014 برای سه‌شیر رخ داد (حذف از مرحله گروهی بدون حتی یک پیروزی و با تنها یک تساوی) برای این تیم پذیرفتنی نیست.

دایک که کشورش در مرحله گروهی یورو 2016 با تیم‌های روسیه، ولز، اسلواکی همگروه شده است، اظهار داشت: من فکر می‌کنم که اگر از گروه‌مان صعود نکنیم، همگی با هم، خودمان را با گلوله می‌زنیم، البته برای من صعود از مرحله گروهی هم موفقیت تلقی نمی‌شود.

دایک از پاسخ به این سؤال که رسیدن به کدام مرحله از یورو 2016 برای سه‌شیر موفقیت محسوب می‌شود، خودداری کرد. او گفت: من واقعاً نمی‌توانم به چنین سؤالی جواب بدهم چون این کار با توجه به گفت‌و‌گوهایی که با روی هاجسون (سرمربی سه شیر) داشته‌ایم، بی‌انصافی است. نمی‌توانم علناً بگویم که موفقیت انگلیس در یورو را در چه چیزی می‌بینیم با این حال کاملاً مشخص است که ما باید از گروه‌مان صعود کنیم. ناکامی ما برای صعود از گروه‌مان در یورو برای فوتبال انگلیس خبر بسیار بدی خواهد بود.

رقابت‌های یورو 2016 در تاریخ دهم ژوئن سال میلادی جدید و به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس یورو 2016 صعود نکنیم خودمان را با گلوله می زنیم اگه صعود نکنیم من خودم میزنمت دنیای فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

438 βiohazard1394/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi