خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

کعبی: چشم حسودان اسکوچیچ بترکد!

کعبی: چشم حسودان اسکوچیچ بترکد!
کعبی: چشم حسودان اسکوچیچ بترکد!

حسین کعبی می گوید دوست دارم استقلال خوزستان به خاطر همشهری هایم قهرمان شود البته این را بدانید اول تا آخر من عاشق پرسپولیس هستم و عاشق قرمز می مانم.
کعبی: چشم حسودان اسکوچیچ بترکد!
حسین کعبی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره وضعیت سوشا مکانی می‌گوید: نمی‌دانم چگونه حرفم را بزنم اما واقعاً برای جوانی سوشا دلم می‌سوزد. نباید با یک اشتباه فوتبالش را نابود کنیم. به نظر من باید یک راه جبران برای او در نظر گرفت همه در جوانی‌شان اشتباه کرده‌اند. نباید سرنوشت مجاهد را برای سوشا تکرار کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران که یک بارسایی دو آتشه است درباره انتخاب زیدان گفت: درست است که بارسایی هستم و این تیم را به خاطر گواردیولا دوست دارم. من عاشق فوتبال زیدان هستم و چند دقیقه پیش تمرینات رئال را به طور زنده دیدم و از دیدن تمرین زیدان به وجد امدم. دعا می‌کنم که مربی نشوم چرا که تنها ادای آنها را در می‌آورم.

دفاع راست سابق تیم ملی ایران درباره فولاد خوزستان گفت: نتایج فولاد بسیار من را خوشحال کرده است، چشم حسودان اسکوچیچ بترکد کسانی که دوست ندارند فولاد و اسکوچیچ نتیجه بگیرند. هیچ مربی به مانند اسکوچیچ روی نیمکت حرص نمی‌خورد.

بازیکن سابق فولاد و استقلال خوزستان در ادامه گفت: استقلال خوزستان بازیکنانی با روح بزرگ دارد که تمام بازیکنان از نیمکت تا بازیکنان فیکس با من رفیق هستند. امیدوارم غرور نگیرند و دوست دارم استقلال خوزستان به خاطر همشهری‌هایم قهرمان شود البته این را بدانید اول تا آخر من عاشق پرسپولیس هستم و عاشق قرمز می‌مانم.

برچسب‌ها: کعبی استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

250 دزدان غرب1394/10/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi