خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

رحمتی برای فردوسی پور چه شرطی گذاشته بود؟

رحمتی برای فردوسی پور چه شرطی گذاشته بود؟
دروازه بان استقلال تهران قبل از حضور در برنامه نود از مجری این برنامه خواسته هایی داشت!حضور سید مهدی رحمتی در برنامه شب گذشته نود برای خیلی ها حکم یک سورپرایز را داشت و عوامل این برنامه تمام تلاش خود را کرده بودند تا این حضور قبل از اتفاق، رسانه ای نشود و مثل دفعات قبل کسی رحمتی را از رفتن جلوی دوربین نود پشیمان نکند.
حضور رحمتی در برنامه دیشب و پاسخ های دیپلماتیک وی به سوالات عادل فردوسی پور در شرایطی بود که این دروازه بان با شرط و شروطی در برنامه حضور یافته بود!
رحمتی که نمی خواست با صحبت های خود استقلال و خودش را وارد یک ماجرای رسانه ای کند، از فردوسی پور خواسته بود درباره موضوعاتی چون اختلافش با امیر قلعه نویی، جواد نکونام و ...سوال نپرسد و حتی قرار گذاشته بودند که سوالات درباره بحث خداحافظی رحمتی از تیم ملی نیز جزئی نباشد اما با این حال مجری برنامه تاب سکوت نیاورد و جسته و گریخته سوالاتی را پرسید اما این بار پیروز پرسش و پاسخهای نود کسی نبود جز رحمتی که هوشیارانه از پرداختن به جزئیات طفره رفت و فردوسی پور هم چون با این دروازه بان قول و قرارهایی گذاشته بود، خیلی مته به خشخاش نگذاشت.

برچسب‌ها: استقلال رحمتی 90 فردوسی پور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

270 ایران-فرانکلین1394/10/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi