خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

مظلومی درباره حضور تیموریان در استقلال تصمیم می گیرد

مظلومی درباره حضور تیموریان در استقلال تصمیم می گیرد
شهاب جهانیان عصر چهارشنبه درباره حاشیه هایی که برای جذب آندرانیک تیموریان و رسول نوید کیا در استقلال تهران وجود دارد، در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام گمانه زنی هایی که وجود دارد منوط به نظر پرویز مظلومی سرمربی تیم است.
وی تاکید کرد: سرمربی تیم فوتبال استقلال بازیکنانی که مشکل قانونی ندارند را با بهرام افشارزاده سرپرست و مدیر نقل و انتقالات باشگاه در میان گذاشته و به هیات مدیره معرفی خواهد کرد. تمام اعضای هیات مدیره نیز با سعه صدر تلاش می کنند برای موفقیت تیم فوتبال استقلال تهران، به خواسته های سرمربی تیم جامع عمل بپوشانند.
وی درباره رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک جلسه ای حنیف عمران زاده مدافع آبی پوشان به خاطر حاشیه های که در دیدار مقابل ملوان بوجود آمد، افزود: باشگاه استقلال به رای صادر شده اعتراض دارد و قطعا از طریق قانونی پیگیر این مسئله خواهد بود.
پرویز مظلومی در آخرین گفت و گوی خود اعلام کرده است که استقلال نیاز به یک بازیکن میانی و طراح دارد و با توجه به اینکه آندرانیک تیموریان در آستانه جدایی از باشگاه ام صلال قطر است، احتمال می رود کاپیتان تیم ملی فوتبال، بار دیگر به جمع آبی های پایتخت ملحق شود.

برچسب‌ها: استقلال مضلومی تیموریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

310 عشی عفی بارسلون1394/10/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi