خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,147

ده اشتباه بنیتز در رئال

ده اشتباه بنیتز در رئال
مرجع خبری رئال مادرید: رافائل بنیتز پس از هفت ماه از رئال جدا شد تا دهمین مربی پرز فقط 215 روز دوام بیاورد. نگاهی داریم به ده دلیل جدایی اش.
1-هرگز رابطه خوبی با برنابئو نداشت
هر چند که بنیتز خیلی سعی کرد که خود را به عنوان پسر برنابئو جا بزند، در مراسم معارفه اش گریه کرد و خود را متعصب نشان می داد هرگز هواداران دوستش نداشتند و در یک ماه اخیر همیشه در برنابئو هو شد.
2- رابطه بد با بازیکنان
بنیتز تقریبا با همه بازیکنان بزرگ تیمش و حتی بازیکنان معمولی به مشکل خورد. اولین اختلافش با رونالدو بود و پس از آن نوبت راموس، خامس، کروس، مارسلو، بنزما، ایسکو، خسه و چریشف بود. رافا به هیچ وجه جایگه مطلوبی در میان بازیکنان نداشت و اخراجش خیلی از بازیکنان را خوشحال کرد.
3- اختلاف علنی با کروس، خامس و ایسکو
اما اختلاف غیرعلنی با علنی خیلی فرقف دارد. ایسکو در شش بازی اخیر با بنیتز فقط 12 دقیقه بازی کرد. خامس هم در طول فصل به صورت مداوم در همه بازیها تعویض می شد. کروس هم بازیکنی بود که با بنیتز احساس راحتی نمی کرد. اکثر بازیکنان رئال با رافا بدترین سال فوتبالی خود را تجربه کردند.
4- تیمش زیبا بازی نمی کرد و نتایج علیه او بود
اگر دو بازی مقابل مالمو و رایو را کنار بگذاریم، آمار تیم بنیتز چیزی فراتر از افتضاح بود. رئال با بنیتز عملا هیچ بازی خوبی نداشت به شکلی که بازی نه چندان جالب در مستایا را خیلی ها بهترین بازی رافا می دانند. رئال از نظر امتیاز و آمار گلزنی نسبت به سالهای اخیر افت مشهودی داشت.
5- بدون تعادل
رئال مادرید با بنیتز نه خوب دفاع می کرد و نه حمله. بنیتز در آغاز فصل نحوه دفاع تیم آنچلوتی را مسخره می کرد اما زمان نشان داد که شرایط تیم خودش به مراتب بدتر است. رئال از نظر دفاعی فصل چندان جالبی نداشته است.
6- رئال مادرید بازیها را رها می کرد
رئال مادرید بنیتز پس از آن که جلو می افتد معمولا بازیها را می کرد. پس از جلو افتادن از حریف عطش حمله تیم بسیار پائین بود و خوردن سه گل در زمین شاختار این را به خوبی نشان می دهد.
7- کیلور افت کرد و اشتباهات نمایان شد
در آغاز فصل عملکرد بی نظیر ناواس مانع از نمایان شدن اشتباهات تیم بنیتز بود اما پس از آن که کیلور افت کرد ، اشتباهات بیشتر رو شد.
8- اشتباهات فنی در ال کلاسیکو
بنیتز در ال کلاسیکو هم ترکیب اشتباهی چید و هم تعویض هایش اشتباه بود تا رئال یک شکست سنگین و دردناک را تجربه کند.
9- بازیهای بزرگ
تیم بنیتز در بازیهای بزرگ هیچ حرفی برای گفتن نداشت. رئال مادرید هیچ کدام از بازیهای بزرگ در این فصل را با برد تمام نکرده است.
10- پاچه خواری هم جواب نداد
بنیتز پیش از بازی با سوسیه داد به رسانه ها حمله کرد و مدعی شد که یک کمپین علیه او وجود دارد آن هم در حالی است که این هواداران بودند که از عملکردش ناراضی نشان دادند و هر هفته او را هو کردند!

برچسب‌ها: بنیتز اخراج

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 10

587 هاشم کل1394/10/15

حسن-رئال: همون بهتر كه رفت. بيچاره زيدان حالا حالاها بايد گندي كه ايشون زده رو پاك كنه

15 دی (13:35)


کاکاس: گند زد تو تیم حالا میخاد بره حالا تا دوباره تیم خوب شه زمان میبره

15 دی (13:19)


A R S A L A N: بزن برو . رئال رو همین نابود کرده

15 دی (13:02)


فایر11و9: ده اشتباه بگو رئال رو نابود کردم خ خ خ خ

15 دی (12:58)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi