خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

استویچکوف: موفقیت تیمی اولویت اول مسی است، اما رونالدو

استویچکوف: موفقیت تیمی اولویت اول مسی است، اما رونالدو
هریستو استویچکوف که برای دو موقتا در بین سال های 1990 تا 1995 و 1996 تا 1998 پیراهن بارسلونا بر تن داشت به تمجید از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخت و آنها با یکدیگر مقایسه کرد.

استویچکوف در گفتگو با خبرنگاران شبکه BTSport در خصوص این دو فوق ستاره جهان گفت:
-
همیشه این دو بازیکن را با یکدیگر در خصوص مهارت ها، موفقیت ها، رکورد ها و گلزنی مقایسه می کنند، اما من قصد دارم به گونه این دیگر این را از هم متمایز کنم.
کریستیانو رونالدو ذاتا برای گلزنی آفریده شده است و زمانی که تعداد گل در میان باشد نام او در صدر است. کمتر بازیکنی در تاریخ فوتبال وجود داشته است که با مانند او بتواند گلزنی کند. یک مهاجم باید برای گلزنی حریص باشد و او هم اینگونه است. به نظر من گلزنی برای رونالدو ارزش بیشتری دارد، اما مسی تنها به گلزنی فکر نمی کند و برای او موفقیت های تیمی درجه و ارزش بیشتری دارد.
با این وجود هر دو آنها در یکی سطح هستند و فقط در چند پارامتر که آنها به شرایط فیزیکی بستگی دارد با یکدیگر متفاوت هستند.
-

دارنده توپ طلای سال 1994 در خصوص مراسم گالای پیش رو عنوان کرد:
-
این جمله تکراری شده است که بگوییم، فلان بازیکن شایسته توپ طلا است و یا از این گونه اظهارات. اما من می خواهم بگویم که توپ طلا برای هر بازیکنی از هر کشور و یا قاره ای بسیار ارزشمند است و همه بازیکنان در بالاترین سطح برای کسب این عنوان تلاش می کنند. هر کسی که توپ طلا را بگیرد بدان معنی نیست که او بر تخت پادشاهی خواهد نشست، او باید در زمین همه چیز را نشان دهد و باید بتواند الگویی مناسب برای جوان تر ها باشد.
به نظر من توپ طلا بیشتر در این روز ها ارزش معنوی دارد و این جایزه نمی تواند یک بازیکن را در دسته ای بالا تر از سایر بازیکنان قرار دهد. چرا که بازیکنان زیادی در جهان وجود دارند که می توانند این جایزه با بدست بیاورند. اگر فیفا بتواند به سه نامزد نهایی یک توپ طلا بدهد به نظر من بهترین کار است. نمی توان دو بازیکن دیگر را نادیده گرفت.

برچسب‌ها: رونالدو و مسی رونالدو مسی استویچکوف

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 4

609 برآنشوآیگ1394/10/12

استقلال تع: هم درست هم غلط هر دو هم حریص هستند هم در اختیار تیم

18 دی (20:38)


تعطیلیم: اصلا و ابدا ، اگه به آمار نگاه کنین رونالدو اصلا هم خودخواه نیست ، اتفاقا فصل قبل 4 تا پاس گلم بیشتر به هم تیمیاش داد نسبت به مسی

13 دی (16:07)


جمشید007: کاکا چقدر خودشو میگیره

12 دی (21:47)


رونالدو وامیر: حرف کاملا منطقی بود

12 دی (18:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi