خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

احتمال معاوضه بختیار با پورقاز افزایش یافت

احتمال معاوضه بختیار با پورقاز افزایش یافت
تراکتورسازی و ملوان که هر دو جزو تیم های نظامی حاضر در لیگ برتر محسوب می شوند از چند روز قبل و هم زمان با آغاز نقل و انتقالات زمستانی وارد مذاکره شدند تا یکی ، دو بازیکن خود را معاوضه کنند. در شرایطی که هر دو باشگاه با نارضایتی چند بازیکن خود مواجه هستند برای پایان دادن به این وضعیت و برطرف کردن نقاط ضعف خود پرونده جابه جایی نفراتی مثل بختیار رحمانی و عزت پورقاز را باز کردند که شنیده می شود توافقات خوبی هم میان دو باشگاه صورت گرفته است.

تراکتورسازان که چندان از بختیار رحمانی رضایت ندارند بعد از این که این بازیکن را به پادگان ارجاع دادند تا خدمت خود را بگذراند پیشنهاد معاوضه او با عزت پورقاز مدافع ملی پوش و ناراضی ملوان را ارائه داند که ملوانی ها از این پیشنهاد استقبال کردند اما چون بازی حساسی با استقلال پیش رو داشتند تصمیم گرفتند مذاکرات نهایی در خصوص این جا به جایی را به روزهای ابتدایی فصل موکول کنند.

مسلما با افزایش یافتن احتمال جا به جایی بختیار رحمانی با عزت پورقاز هر دو باشگاه می توانند از این توافق سود ببرند چون تراکتوری ها در ساختار تدافعی با مشکلاتی مواجه هستند و ملوانان هم از نداشتن بازیکن بازیسازی همچون بختیار در ترکیب خود رنج می بردند.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز ملوان بندر انزلی بختیار رحمانی پورقاز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

215 والنسیاا1394/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi