خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,298

گولیت: دیپای باید روی فوتبالش تمرکز کند!

گولیت: دیپای باید روی فوتبالش تمرکز کند!
رود گولیت که سابقه هدایت چلسی را در لیگ برتر انگلیس در کارنامه خود دارد، از ممفیس دیپای انتقاد کرده است.
دیپای در ابتدای فصل به عنوان آقای گل لیگ هلند به الدترافورد آمد و در یکی دو هفته اول هم عالی کار کرد، اما در ادامه نتوانست با پیراهن منچستر یونایتد درخشش لازم را داشته باشد؛
گولیت بی قیدی این بازیکن را مورد انتقاد قرار داده و اعلام کرده دیپای باید قدر چنین فرصتی را بداند، فرصت بازی کردن در تیمی مثل من یونایتد و لیگی مثل لیگ برتر انگلیس:
من طرفدار ممفیس بوده و هستم و هیچ وقت از اعتقادم به این بازیکن کاسته نمی شود، اما او اصلا متوجه نیست که برچسب بدترین خرید فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داده است! او توانایی های بالایی دارد که باید ارائه دهد، نباید بگذارد زندگی شخصی اش در فوتبال حرفه ای اش خدشه وارد کند، چرا که در حال حاضر عملکرد خود را می بیند و متوجه نارضایتی طرفداران می شود.
دیپای در بازی دیشب برابر سوانزی به میدان نرفت و فان خال بار دیگر به مارتیال اعتماد کرد و این بار این بازیکن جوان فرانسوی جواب اعتماد سرمربی هلندی شیاطین سرخ را داد و یکی از گل های پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند؛
ممفیس باید روی فوتبال خود تمرکز کند و از پرداختن به حاشیه ها بپرهیزد؛ او حالا یک مرد جوان است و وقت آن رسیده با انتقاد ها روبرو شود و برای یافتن پاسخ قاطعی برای منتقدان خود نهایت تلاش خود را به کار ببندد.
وی باید بپذیرد وقتی 3 یا 4 بار در موقعیت گلزنی قرار می گیرد و تنها یک بار موفق به انجام این کار می شود، عملکرد خوبی نداشته است، نتیجه این مسأله هم نیمکت نشینی در تیم بزرگی مثل منچستر یونایتد است که رقابت در آن خیلی نزدیک است. در انگلیس سطح فوتبال خیلی بالاست، یک مهاجم ایده آل باید به جایی برسد که اگر در طول 90 دقیقه یک شانس گل بدست آورد، تمام تلاشش را برای گل کردن آن یک شانس انجام دهد، اگر مهاجم چنین چیزی را نمی پسندد، بهتر است از ابتدا لیگ برتر را انتخاب نکند!
این اولین بار نیست که رسانه های بریتانیایی روی یک بازیکن زوم می کنند و با انتقادات وحشتناک سعی در نابودی او دارند، دیپای باید هوشمندانه از این موقعیت یک فرصت ایده آل بسازد و با خوب بازی کردن جواب محکمی به همه منتقدان خود بدهد.

برچسب‌ها: ممفیس دیپای منچستر یونایتد رود گولیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

197 من یو انگلستان1394/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi