خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,115

پیانیچ شایعه پیوستنش به رئال مادرید را تکذیب کرد

پیانیچ شایعه پیوستنش به رئال مادرید را تکذیب کرد
هافبک بوسنیایی آ.اس‌رم شایعات پیوستنش به کهکشانی‌ها را تکذیب کرد.

به تازگی رسانه‌های اسپانیا گزارش دادند که رئال مادرید می خواهد در ژانویه با پرداخت ۴۵ میلیون یورو میرالم پیانیچ بازی‌ساز بوسنیایی رم را به خدمت بگیرد. البته رسانه‌های ایتالیا هم یادآوری کردند که رم حاضر نمی‌شود در ژانویه پیانیچ را بفروشد و فسخ قرارداد او با پرداخت آن مبلغ فقط در تابستان امکان‌پذیر است.

ستاره بوسنیایی جالوروسی در مصاحبه با نشریه گازتا شایعه پیوستنش به رئال مادرید را تکذیب کرد و اظهار داشت: اکنون فقط به رم فکر می کنم. هنوز در کورس قهرمانی لیگ هستیم و باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی کنیم. به همین خاطر، در حال حاضر، جدایی من از رم غیرممکن است.

مدیر برنامه پیانیچ هم گفت: نه پیانیچ و نه پدرش و نه رم با رئال، بارسلونا یا باشگاه‌های دیگر مذاکره نکردند. به همین خاطر این خبر باعث تعجب ما شده است. نمی‌دانم چه کسی با چه اجازه‌ای از جانب پیانیچ حرف زده است.

برچسب‌ها: + _

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

299 Real Madrid C.f1394/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi