خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

سوسا: ناسیونال اروگوئه می خواست سوارز به خانه اش بفرستد

سوسا: ناسیونال اروگوئه می خواست سوارز به خانه اش بفرستد
روبن سوسا 49 سال که در در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 سابقه بازی در تیم های لاتزیو، بورسیا دورتموند، اینتر میلان و ناسیونال دارد و زمانی سرمربی لوییز سوارز در ناسیونال اروگوئه بود.
سوارز در پنج بازی اول خود هیچ گلی به ثمر نرساند و باشگاه ناسیونال قصد داشت او را به دلیل عملکرد بسیار ضعیف راهی خانه کند.
همه می گفتند که او نمی تواند گلزنی کند و در هر بازی 5 یا 6 موقعیت گلزنی را از دست می داد. اما او یک بچه بود و فقط می خواست به توپ ضربه بزند و هرگز تمرین را رها نمی کرد.

سوارز در فصل 2005/06 در مجموع 10 گل به ثمر رساند و مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفت و در سال 2006 راهی گرونینگن در لیگ هلند شد و پس از آن در تیم های آژاکس و لیورپول بازی کرد.

او پس از ناکامی های اولیه، شروع به گلزنی در ناسیونال کرد و پس از آن به هلند رفت و گلزنی کرد. همچنین او در انگلیس هم گلزنی قهار بود. او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان در جهان است.

برچسب‌ها: سوسا سوارز اروگویه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

239 بایرن مـونیخ1394/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi