خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی منچستریونایتد - چلسی

پیش بازی منچستریونایتد - چلسی
دو تیم منچستریونایتد و چلسی، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم شرایط خوبی در این فصل سپری نمی‌کنند و اوضاع خوبی ندارند.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال با کسب 29 امتیاز از 18 بازی در رده ی ششم قرار دارند. آنها در هفته های اخیر در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند و در 7 بازی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده اند. همچنین یونایتد در 3 بازی اخیر خود در لیگ شکست متحمل شده است. آنها مقابل استوک سیتی، نوریچ و بورنموث شکست خوردند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. حال یونایتد باید به مصاف چلسی برود که اخیرا مربی خود را عوض کرده و به نظر روند رو به رشدی را پیش گرفته است. این دیدار شاید آخرین فرصت فان‌خال روی نیمکت یونایتد است و شکست در اینی بازی می‌تواند کار او در اولدترافورد را به پایان برساند.

چلسی

شاگردان گاس هیدینک در حال حاضر با 19 امتیاز از 18 بازی در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود متحمل دو شکست شده اند که به دیدار مقابل بورنموث و لسترسیتی باز می‌گردد که منجر به اخراج مورینیو شد. 2 پیروزی نیز مقابل پورتو و ساندرلند کسب کرده اند و یک تساوی مقابل واتفورد. حال چلسی باید در خانه یونایتد به مصاف آنها برود. به نظر این دیدار آخرین فرصت فان‌خال خواهد بود و او تمام تلاشش را برای این بازی انجام خواهد داد. با این حال، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی و 2 تساوی به ثبت رسیده و یونایتد موفق به کسب پیروزی نشده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد چلسی دیدار پیش بازی اولدترافورد فن خال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

558 سوباسا1394/10/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi