خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

رمز پیروزی لیورپول مقابل لستر از زبان لالانا

رمز پیروزی لیورپول مقابل لستر از زبان لالانا
لیورپول روز گذشته در یکی از حساس ترین بازی های هفته 18 لیگ برتر انگیس موفق شد در آنفیلد با یک گل بر لستر صدرنشین غلبه کند.
[رمز پیروزی لیورپول مقابل لستر از زبان لالانا]

یه گزارش "ورزش سه"، تک گل دقیقه 63 بنتکه پایانی بود بر چند هفته بدبیاری های شاگردان یورگن کلوپ. لیورپول با این برد خود را به جایگاه هشتم جدول رساند. قرمزهای آنفیلد حالا دو بازی سخت بیرون از خانه برابر ساندرلند و وستهام پیش رو دارند.

آدام لالانا که روز گذشته یکی از چهره های درخشان تیمش بود، در مورد راز پیروزی لیورپول بر لستر گفت:" قبل از بازی، کلوپ به ما گفت که زمانش رسیده تا در زمین بیشتر از همیشه برای پیروزی بجنگیم و برای تصاحب هر توپ حداکثر تلاش خوادمان را بکنیم. او به ما گفت که اگر اینگونه کار کنیم، کیفیت بازی ما به خودی خود بالاتر رفته و کسب پیروزی آسان تر خواهد شد.

ما در زمین هر آنچه در توان داشتیم را به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم نه تنها در کسب نتیجه که در شکل بازی نیز بهتر از لستر عمل کردیم و کاملا سزاوار پیروزی بودیم. این یک پیروزی بزرگ بود. ما در چند بازی گذشته در نتیجه گیری بد عمل کرده بودیم و به همین خاطر به پیروزی بر لستر نیاز مبرم داشتیم. حالا دو بازی سخت بیرون از خانه داریم و معتقدم این هفته یکی از سخت ترین هفته هایی است که در لیگ برتر تجربه خواهم کرد."

برچسب‌ها: لیورپول لستر لالانا برد خانگی کسب سه امتیاز انفیلد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

318 پدیده شبدیز1394/10/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi