خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

فغانی نماینده ایران در سمینار داوری جام جهانی 2018 روسیه.

فغانی نماینده ایران در سمینار داوری جام جهانی 2018 روسیه.
رئیس کمیته داوران گفت: دعوتنامه علیرضا فغانی برای حضور در سیمنار داوران منتخب جام جهانی 2018، بیست و نهم آبان به فدراسیون رسید.

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با کاپ، درباره دعوت کمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال از علیرضا فغانی به منظور قضاوت در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: این نامه در تاریخ 29 آبان و پس از نشستی که مسئولان کمیته داوران فدراسیون بین المللی فوتبال داشتند برای ای اف سی ارسال شد و از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا این نامه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

وی افزود: فیفا از بین داورانی که در قاره آسیا توانایی های بالایی داشتند آنهایی که پتانسیل حضور در جام جهانی را از خود نشان داده بودند را به سمیناری که قرار است از 23 تا 27 فروردین در دوحه قطر برگزار شود دعوت کرد که در این جمع علیرضا فغانی هم برای قضاوت به این کلاس ها یا همان سمینار دعوت شد.

رئیس کمیته داوران ادامه داد: علاوه بر ایران از کشورهای قطر، عربستان، ازبکستان، ژاپن، امارات و بحرین هم داورانی برای قضاوت دعوت شدند و همچنین از کشورهای سنگاپور، مالزی و کره جنوبی داورانی برای داور ذخیره در این سمینار حضور خواهند داشت. این سمینار به مدت 5 روز برگزار می شود و در خلال آن مطالبی که لازم است به اطلاع داوران منتخب می رسد.

اصفهانیان با اشاره به پیشرفت علیرضا فغانی نسبت به دوره قبل جام جهانی که در برزیل و در سال 2014 برگزار شد گفت: در دوره قبل فغانی جزو داوران ذخیره به چنین سمیناری دعوت شد و توانست به جام جهانی راه پیدا کند اما با توجه به روند کاری خوبی که طی این دو سال داشته توانست ابتدا فینال جام ملت های آسیا و به تازگی فینال جام باشگاه های جهان را سوت بزند. این پیشرفت ها باعث شد تا این بار فغانی در جایگاه داور وسط به سیمنار داوران منتخب برای حضور در جام جهانی دعوت شود. این نشان دهنده ظرفیت های علیرضا فغانی است.

وی در این باره که فدراسیون فوتبال در این زمینه چه کمکی به نماینده داوری کشورمان در دوره کلاس های داوری خواهد کرد، توضیح داد: قطعا این فدراسیون حمایت های لازم را آنچنان که تا امروز از داوران داشته نسبت به فغانی انجام خواهد داد اما این وظیفه همه اهالی فوتبال است که از فغانی حمایت کنند چرا که پیشرفت داوری کشورمان قطعا به سود همه ارکان فوتبال خواهد بود.

این پیشکسوت داوری اضافه کرد: البته نباید از این موضوع غافل شد که فغانی هم زحمات زیادی برای پیشرفت کارش، رشد و توسعه نوع قضاوتش متحمل شده است. همچنین نباید از زحمات کمیته های قبلی داوران غافل شد که در ساخته و پرداخته شدن فغانی زحمت کشیده اند.خانواده فغانی هم در این میان نقش بسزایی داشتند که نباید از آن چشم پوشید.

اصفهانیان در این باره که آیا کمک داوری از آسیا برای حضور در جام جهانی انتخاب شده گفت: کمیته داوران فیفا از هیچ کمک داور آسیایی برای حضور در این سیمنار دعوت نکرده است. نفراتی هم که به این سمینار دعوت شده اند در صورت داشتن تمامی شرایط اعم از تست های آمادگی جسمانی، سطح بالای زبان انگلیسی و دانش داوری می توانند به دوره های بعدی این سیمنارها راه پیدا کنند و در نهایت بهترین ها به جام جهانی روسیه اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها: ایران فغانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

65 3

442 بطالت1394/10/05

1 شهریور (13:18)


Fc Teflis: دستمال بده تمیزش کنم

6 دی (10:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi