خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

تعبیر روزنامه فرانسوی از سفر بلاتر به ایران

تعبیر روزنامه فرانسوی از سفر بلاتر به ایران
روزنامه فرانسه liberation از سفر بلاتر به ایران و میانمار به عنوان اتفاقات عجیبی یاد کرد که رئیس فدراسیون جهانی انجام داده است!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه فرانسوی liberation در مصاحبه با سپ بلاتر درباره موضوعات مختلفی با وی صحبت کرد. بلاتر در گفت‌وگو با این پایگاه اینترنتی عنوان کرد، در زندگی‌اش هیچ کار خلافی انجام نداده است.

او که از طرف کمیته اخلاق فیفا محروم شده است و به احتمال زیاد محرومیتش تمدید می‌شود در این مصاحبه گفت: من در زندگی‌ام هیچ کار بدی انجام نداده‌ام که بخواهم خودم را سرزنش کنم. من انسان با وجدانی هستم و درباره اقداماتی که در فیفا صورت گرفته فقط می‌توانم افسوس بخورم و اعلام کنم که این اتفاقات در همه جای دنیا و در همه نهادها و سازمان‌ها نیز امکان رخ دادنش هست.

رییس سابق فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در ادامه گفت: با وجدانی سالم و پاک به دادگاه می روم و ترسی هم از چیزی ندارم. دوست دارم که هرچه سریع‌تر این قضایا به پایان برسد و خیلی سریع پرونده فساد در فیفا بسته شود تا بیش از این همه اتفاقات خوب در فوتبال تحت الشعاع قرار نگیرد.

روزنامه liberation در ادامه از سفرهای عجیب بلاتر در دوران ریاستش بر بالاترین نهاد فوتبالی جهان سخت گفت و نوشت: بلاتر سفرهای عجیبی در چند سال اخیر داشته که معلوم نیست به چه دلیلی صورت گرفته از جمله سفر به ایران و میانمار است که معلوم نیست با چه هدفی صورت گرفته است. به نظر می رسد او به جهانی کردن خود فکر می‌کرده است.

بلاتر در پایان گفت: وضعیت فیفا همه خانواده من را آشفته کرده است. نوه 14 ساله من آن قدر در مدرسه اذیت شده که مدرسه خود را عوض کرده است. دوست دارم وقتی سرم خلوت شد کتابی بنویسم و تمامی این اتفاقات را در آن منعکس کنم. در این مدت خیلی اذیت شدم.

بلاتر در حالی که این مصاحبه رو به اتمام بود و در حال خروج بود در پاسخ به این سوال که پلاتینی فرد با شرافتی است یا خیر گفت: فکر می کنم تا حدودی فرد سالمی باشد (باخنده) که البته اقدامات ضد فیفا انجام داده است.

برچسب‌ها: بلاتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 2

335 ستاره بیرجند1394/09/26

نامبروان اف سی: همه خراب کاریا زیر سر قطریاست

26 آذر (15:47)


دورتموند .: اگه بی گناه باشه معلوم میشه

26 آذر (14:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi