خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

چه کسی از خط حمله پرسپولیس کنار می‌رود

چه کسی از خط حمله پرسپولیس کنار می‌رود
مهدی طارمی در دیدار گذشته پرسپولیس برابر گسترش به دلیل محرومیت غایب بود و بنگستون جانشین او شد و گل سه امتیازی سرخ ها را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت مهدی طارمی برانکو ایوانکوویچ شرایط ویژه ای برای انتخاب مردان خط حمله خود خواهد داشت و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت. مهدی طارمی و بنگستون در چند دیدار به صورت همزمان در ترکیب این تیم به میدان رفتند و احتمال اینکه برانکو بار دیگر تصمیم بگیرد از هر دو مهاجم خود به طور همزمان استفاده کند زیاد است.

در این صورت او باید از بین امید عالیشاه و یا فرشاد احمدزاده یک نفر را بیرون بنشاند که این مساله باعث می شود چینش بازیکنان این تیم با تغییرات زیادی همراه شود. برانکو ایوانکوویچ این هفته در حالی برابر راه آهن تیمش را به میدان خواهد فرستاد که مطمئنا چالش اصلی بین بازیکنان خط هجومی این تیم خواهد بود. جایی که چینش نفرات بین محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه با تغییراتی همراه خواهد بود و باید دید سرمربی کروات پرسپولیس در نهایت چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

برچسب‌ها: خط حمله کنار می رود پرسپولیس طارمی بنگستون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

255 محمد حسین 311394/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi