خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

شجاعیان: پرسپولیسی‌ها دو سه نفری می‌زدند!

شجاعیان: پرسپولیسی‌ها دو سه نفری می‌زدند!
هافبک گسترش فولاد می‌گوید در دیدار با پرسپولیس به دلیل اینکه بازیکنان این تیم قصد مهارش را داشتند کارش سخت شده بود وگرنه عملکرد خوبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در مورد شکست مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول بازی پرسپولیس کلا دو فرصت داشت که یکی از آنها به تیرک خورد و یکی از آنها وارد دروازه شد ودر نیمه دوم کلا توپی روی دروازه‌مان نیاوردند ان‎شاءالله در بازی‌های بعدی جبران کنیم. هر وقت لیگ تعطیل می‌شود در بازی بعد از تعطیلات نتیجه را واگذار می‌کنیم و این یعنی تعطیلات به ضرر ما بوده. امیدوارم فولاد را ببریم و جبران کنیم.

او در مورد اینکه آیا به دلیل صحبت کارشناسان مبنی بر اینکه گسترش فولاد خوب فوتبال بازی می‌کند به خودشان مغرور نشدند؟ ادامه داد: به هر حال کارشناسان دارند می‌بینند که ما چگونه فوتبال بازی می‌کنیم ولی متاسفانه این فوتبال خوب در بازی با پرسپولیس به کارمان نیامد و امتیاز از دست دادیم.

این بازیکن در مورد انتقاداتی که برخی به بازی او بعد از دیدار با پرسپولیس کردند، می‌گوید: در سایت شما خواندم که نوشته بودید بازیکنان پرسپولیس یک هفته کار کرده بودند تا در روز بازی من را از کار بیاندازند و دو، سه نفر من را با خطا متوقف کردند. من فقط در نیمه اول کمی شرایط خوبی نداشتم اما در نیمه دوم از خودم راضی بودم و آن چیزی که من دیدم این بود که در نیمه دوم مثمرثمر بودم. از آنجایی که بازیکنان حریف خیلی روی مهار من تمرکز کرده بودند، نتوانستم خیلی راحت توپ‌گیری کنم و در فوتبال ایران هم بازیکن تا گل نزند، به چشم نمی‌آید.

شجاعیان در پایان در مورد رویارویی با فولادخوزستان در روز جمعه افزود: تیم فولاد امسال مورد غضب همه قرار گرفته ولی نمی‌توان آنها را دست کم گرفت زیرا مهره‌های خوبی دارند ما هم به نوعی از باخت به پرسپولیس ناراحت هستیم و باید در دیدار با فولاد خوب کار کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

برچسب‌ها: داریوش شجاعیان گسترش فولاد پرسپولیس تهران لیگ برتر حمله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

243 محمد حسین 311394/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi