خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

تریم: از عملکرد بازیکنانم راضی ‌ام

تریم: از عملکرد بازیکنانم راضی ‌ام
سرمربی سرشناس تیم‌ملی ترکیه پس از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه مقابل قطر از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد. فاتح تریم بازیکن سابق تیم‌ملی ترکیه که اکنون هدایت تیم‌ملی کشورش را بر عهده گرفته است، شب گذشته پس از پیروزی در دیدار دوستانه مقابل قطر از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.مهاجم سابق ترکیه در جمع خبرنگاران ابتدا درباره انتقاداتی که علیه او به خاطر دعوت بازیکنان جوان به تیم‌ملی، گفت: هر کسی که شایستگی خود را ثابت کند او را به تیم‌ملی دعوت می‌کنم برایم فرقی نمی‌کند از ۲۱ سال تا ۴۰ سال هر کس بتواند در سطح بین‌المللی بازی کند او را دعوت می‌کنم.وی در ادامه درباره این بازی دوستانه گفت: هر دو تیم تمام سعی خود را کردند تا دیداری جذاب از آب دربیاید. ما شاهد بودیم که این دیدار اصلا بوی بازی دوستانه را نداشت بلکه مانند بازی رسمی شور و شوق خاص خود را داشت...

برچسب‌ها: ترکیه فاتح تریم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

237 آرشاوین1394/09/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi