خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

هیتسفلد: گواردیولا به سیتی خواهد رفت

هیتسفلد: گواردیولا به سیتی خواهد رفت
مربی سوئیسی سابق بایرن احتمال می‌دهد مقصد بعدی گواردیولا منچسترسیتی باشد.

بایرن مونیخ این هفته با قاطعیت قهرمان فصل پاییز بوندسلیگا لقب گرفت و در لیگ قهرمانان و جام حذفی هم وضعیت قابل قبولی دارد. به رغم این کارنامه درخشان و تحسین برانگیز، آینده پپ گواردیولا در این تیم همچنان نامعلوم است.
قرارداد این مربی اسپانیایی با باواریایی‌ها تابستان 2016 به پایان می‌رسد، بایرنی‌ها بارها به او چراغ سبز نشان داده و از طریق رسانه‌ها اشتیاق و بی‌صبری خود را نسبت به تمدید قرارداد این مربی ابراز کرده‌اند اما او هر بار از صحبت کردن درمورد این موضوع طفره می‌رود و حتی در یک نشست خبری خشمگینانه با خبرنگاران اتمام حجت کرد که دیگر در اینباره سوال نپرسند. امروز اما نوبت به اوتمار هیتسفلد رسید تا راجع به وضعیت پپ اظهار نظر کند.
این مربی 66ساله سوئیسی به نشریه "بلیک" چاپ زوریخ گفت:" من حدس می‌زنم پپ از بایرن جدا شود؛ زیرا منچسترسیتی پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به او ارائه کرده است. در ضمن دلیلی وجود ندارد که در دسامبر منتظر تصمیم نهایی او باشیم، زیرا هنوز تکلیف هیچیک از جام‌های قهرمانی مشخص نشده است."
هیتسفلد بین سالهای 1998 تا 2004 و از ژانویه 2007 تا ژوئن 2008 سکان هدایت بایرن مونیخ را در دست داشت و کارنامه قابل قبول میانگین 2.06 امتیاز در هر مسابقه را از خود بر جای گذاشت. او طی این مدت 5بار قهرمان بوندسلیگا، 3بار قهرمان جام حذفی و سال 2001 هم قهرمان لیگ قهرمانان شد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ گواردیولا منچسترسیتی هیتسفلد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

194 کیانوش شهر1394/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi