خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

ضبط نامه ها و مدارک دفتر کفاشیان توسط یک نهادبازرسی/ پای اینترپل و پرونده فیفا در میان است؟

ضبط نامه ها و مدارک دفتر کفاشیان توسط یک نهادبازرسی/ پای اینترپل و پرونده فیفا در میان است؟
حوالی ساعت ۲:۱۵ بامداد امروز بود که خبری عجیب در فضای تلگرام منتشر شد.

ماموران یک نهاد نظارتی وارد دفتر کار کفاشیان شده اند و همه مدارک را ضبط کرده اند.این خبر در فضای مجازی به سرعت منتشر شد.

برخی گمانه زنی کرده بودند که این خبر می تواند به ماجرای بازداشت سه سال پیش کفاشیان دست داشته باشد که به خاطر پرونده مشاورش، یک روز در زندان اوین بود و با ضمانت و وثیقه عزیزالله محمدی از زندان بیرون آمد.البته آن پرونده به نظر خاتمه یافته می آید و حتی مشاور کفاشیان تبرئه شد.

اما برخی دیگر این پرونده را به ماجراهای اخیر فیفا ربط می دهند و می گویند که پلیس اینترپل وارد کار شده و دستور داده تا اسناد مربوط به کفاشیان بررسی شود. امروز خبرهای تاییدنشده هم وجود داشت که لب تاپ شخصی و کامپیوتر کفاشیان را در دفترش برده اند و رمز ایمیل هایش را هم گرفته اند. در دو سه روز گذشته چند رئیس فدراسیون فوتبال، مثل روسای فعلی و سابق فدراسیون های برزیل و پرو و چند رئیس دیگر استعفا داده اند. در خبرها هم داشتیم که تحقیقات نهادهای بازرسی در کشورهای قدرتمند در فوتبال اروپا نظیر ایتالیا ، فرانسه، آرژانتین و آلمان هم از فدراسیون های فوتبال این کشورها دیده شده است که منجر به دستگیری هایی هم شد. باید صبر کرد و دید و که آیا اتفاقی که برخی می گویند همین دیروز افتاده به ماجراهای فیفا ربط دارد یا اینکه به مسایل داخلی مربوط است.

تابناک در این باره نوشته است:

در روزهای اخیر ماموران یک نهاد امنیتی با حضور ناگهانی در دفتر رییس فدراسیون فوتبال، نامه ها و مدارک موجود در میز کار و کارتابل های اتاق کار علی کفاشیان را جمع آوری و ضبط کردند.

به گزارش تابناک ورزشی از یک منبع موثق، ماموران مذکور وجه نقد و ارز موجود در اتاق علی کفاشیان را نیز صورتجلسه کرده و فعلا ضبط کردند تا بررسی های لازم انجام شود.

تابناک در صورت نیاز اطلاعات تکمیلی را طی روزهای آتی در این باره از سوی منابع آگاه منتشر خواهد کرد.

گفتنی است علی کفاشیان سه سال پیش نیز بر سر رسیدگی به یک پرونده ، برای چندساعت در حالت بازداشت به سر می برد که با ضمانت افراد معتبر و قید کفالت لازم در آن مقطع آزاد شد اما آن ماجراها تمام شده بود و شخص رییس فدراسیون هم درباره آن موضوع در چند مصاحبه مختلف توضیح داد که در رسانه ها نیز منتشر شد اما در آستانه انتخابات اسفندماه فدراسیون فوتبال، رسیدگی به مسایل مختلف حوزه مدیریتی فدراسیون در قریب به ۸ سال گذشته، یکی از ضرورت های موجود به حساب می آمد که به نظر می رسد مورد توجه ارگان های ذیربط قرار گرفته است.

شایان ذکر است اینگونه بررسی ها و تحقیقات نهادهای بازرسی در کشورهای صاحب فوتبال نظیر ایتالیا ، فرانسه، آرژانتین و آلمان نیز طی سالهای اخیر بارها دیده شده و حتی پلیس با دخالت و ورود ضربتی اقداماتی را در جهت تضمین فضای پاک و سلامت فوتبال انجام داده است که حتی منجر به دستگیری بزرگترین چهره های فوتبالی دنیا هم شد و مورد استقبال جامعه جهانی ورزش هم قرار گرفت.

در حال حاضر نیز در صورت صحت عملکرد فدراسیون فوتبال با ریاست علی کفاشیان و مدیران زیر مجموعه اش، می توان با خیالی آسوده به استقبال انتخابات آتی فدراسیون فوتبال ایران رفت.

گفتنی است گزارش مفصل کمیسیون اصل نود مجلس نیز به سرانجام رسیده و گفته می شود در فرصت کوتاه باقیمانده تا انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، این گزارش نیز در صحن علنی خوانده می شود.

برچسب‌ها: کفاشیان فدراسیون فوتبال فیفا اینترپل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

435 Esteghlalfc1394/09/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi