خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بالا رفتن درد پای مسی در بازی با لورکوزن

بالا رفتن درد پای مسی در بازی با لورکوزن
مسی اخیرااز بند مصدومیت از ناحیه لیگامنت زانو رها شده بود ولی دربازی چهارشنبه تیمش دوباره احساس درد کرد.
به گزارش کاپ، سران بارسلونا حالا دوباره نگران شرایط فیزیکی لیونل مسی هستند. ستاره آرژانتینی بارسا بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل بایرلورکوزن را با در در عضله همسترینگ پای چپش به پایان برد. در جریان این بازی لوئیس انریکه هنوز یک تعویض دیگر داشت ولی نیازی ندید که مسی 28 ساله را از ترکیب تیمش بیرون بکشد.مسی که در بازی اخیر بارسا مقابل والنسیا نیز 90 دقیقه بازی کرده بود، در بازی چهارشنبه شب تیمش در آلمان نیز درترکیب تیم کاتالان قرار گرفت و این درحالی بود که با مسجل بودن صعود بارسا به عنوان سرگروه به دور بعدی، تعدادی از بازیکنان اصلی تیم در این بازی در ترکیب اصلی قرار نگرفتند. تصمیم انریکه برای بازی دادن به مسی دراین مسابقه احتمالا با درنظر داشتن بازی های پیش روی جام باشگاه های جهان بود.
کاروان بارسلونا هفته آینده عازم ژاپن خواهد شد تا در جام باشگاه های جهان حضور بیابد و حالا باید منتظر ماند و دید که وضعیت مسی برای حضور دراین تورنمنت به چه ترتیب خواهد بود. او اخیرا و اندکی قبل از برگزاری بازی ال کلاسیکو از بند مصدومیت دو ماهه اش رها شد و به میادین ورزشی بازگشت. جلسه تمرینی بارسلونا روز پنجشنبه از سرگرفته می شود تا این تیم برای بازی روز شنبه مقابل دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا آماده شود.از سوی دیگر نیمار، ستاره برزیلی بارسا هم که در جلسه تمرینی روز سه شنبه تیمش مصدوم شده بود، فعلا از میادین ورزشی به دور است و انتظار می رود که او بتواند در فاز پایانی جام باشگاه های جهان تیمش را همراهی کند.

برچسب‌ها: لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا بایر لورکوزن دیپورتیوو لاکرونیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 2

422 ستاره بیرجند1394/09/19

Apex: ای بابا چقد بد شانس

19 آذر (18:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi