خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

بیرانوند: به خودم گفتم خدا کند طارمی چیپ نزند...

بیرانوند: به خودم گفتم خدا کند طارمی چیپ نزند...
بیرانوند:از تیم کولی تیابی برزیل دعوتنامه دارم....
گلر ملی‌پوش نفت‌تهران که قبل از بازی رفت با استقلال به دلیل مساله انضباطی از تیم کنار گذاشته شد در بازی با پرسپولیس دوباره مورد توجه علی منصوریان و در ترکیب ثابت قرار گرفت و عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد و دوباره در خشید.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که هم اکنون مورد توجه یک باشگاه برزیلی نیز است گفت‌وگویی مفصل در مورد شرایطش در نفت و تیم‌ملی انجام داد.
* تو قبل از بازی با استقلال تهران به دلیل مساله انضباطی که پیش آمد از تیم کنار گذاشته شدی و جالب اینجاست که در بازی با پرسپولیس دوباره به ترکیب نفت‌تهران برگشتی؟
به هر حال من یک کار اشتباه انجام داده بودم و هر مربی دیگری به جای آقای منصوریان بود همین اتفاق راجع به من می‌افتاد. 10 سال است دارم در نفت کار می‌کنم و اولین بار بود که چنین مساله‌ای از من سر زد و واقعا در این چند ساله هیچگاه کادرفنی و مدیریت از من ناراحت نشده بودند به هر حال من هم 6، 7 هفته از ترکیب بیرون ماندم ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم که اردوی تیم‌ملی را از دست ندادم و توانستم آمادگی‌ام را حفظ کنم.
* بازگشت خوبی بعد از چند هفته غیبت در ترکیب نفت داشتی؟
تمرینات خوبی را انجام دادم و روزهایی که با نفت نبودم به صورت اختصاصی تمرین کردم. صلاحیت کادرفنی بود که مدتی نباشم من هم در آن مدت تمام تلاشم را کردم تا اعتمادشان را جلب کنم. روزی 2 جلسه تمرین انجام دادم و در بازی با پرسپولیس کادرفنی صلاح دانست تا من دوباره برای نفت بازی کنم.

* برخی‌ها اعتقاد دارند اگر در بازی با استقلال از تو درون دروازه استفاده می‌شد، بهتر بود. خودت قبول داری؟
من که تمرینات خودم را به نحواحسن انجام می‌دادم و برخی‌ها می‌گفتند چرا کادرفنی از تو در بازی رفت لیگ و جام‌حذفی با استقلال استفاده نکرده؛ قطعا هیچ کس دوست ندارد جلوی استقلال بازنده باشد و لابد کادرفنی آنطور صلاح دانسته که من بازی نکنم. از مردم هم چیزهایی در این مورد شنیده‌ام و سایت‌ها هم تیتر می‌زدند که بیرانوند در دو بازی که در لیگ انجام شد درون دروازه نبود یا مثلا من شنیده‌ام می‌گویند چرا در بازی با استقلال مبعلی و امیری پنالتی نزدند؟ آقای منصوریان مربی است که نشان داده است، مربی خوبی است و جوان‌های خوبی را به ایران معرفی کرده و به آنها شخصیت داده. در بازی با استقلال وقتی داشتم از بیرون بازی را تماشا می‌کردم، هر پنالتی که استقلال خراب می‌کرد احساس می‌کردم داریم به برد نفت نزدیک می‌شویم. تازه فکر می‌کنم ما در وقت اضافی هم هم می‌توانستیم برنده از میدان بیرون بیایم در ضمن ما در ضربات پنالتی هم 2 بار جلو افتادیم اما متاسفانه نشد پیروز بیرون بیایم. پارسال در 3 جام مدعی بودیم ولی امسال جام‌حذفی را از دست دادیم و باید روی دو جام دیگر تمرکز کنیم. این را بگویم که مصدومیت‌های خیلی سخت بازیکنانمان هم در این موضوع بی‌تاثیر نبود و بازیکنان خوبی مثل سیدجلال حسینی، سانتوس، مبعلی(که به تازگی خوب شده است)، عزت‌کرامت و ... را در این مدت در اختیار نداشتیم. این‌ها بازیکنانی هستند که از لحاظ شخصیتی به تیم کمک می‌کنند، این وقفه‌ای که بخاطر اردوی ملی پوشان امید ایجاد شده، واقعا به ما کمک می‌کند که مصدومانمان برگردند.
* در مورد گرفتن پنالتی طارمی صحبت کن.
من کاملا روی طارمی بابت اینکه در اردوهای تیم‌ملی با هم بودیم، آشنایی دارم. کادرفنی تیم‌ملی یکسری تمرینات اختصاصی برای گلرها و مهاجمان طراحی کرده بود و مهدی طارمی هم جزو کسانی بود که ضربه پنالتی ضربه چارچوب تمرین می‌کرد به همین جهت از او شناخت کاملی پیدا کرده بودم و می‌دانستم پنالتی‌اش را کجا می‌زند. قبل از آنکه وی بخواهد ضربه پنالتی را بزند به او گفتم که می‌دانم کجا می‌زنی. جالب اینجاست مهدی برعکس آن سمتی که من فکر می‌کردم ضربه را زد و خیلی خوب این کار را انجام داد ولی من توانستم پنالتی‌اش را بگیرم تا لحظه آخر هم با روحیه بالا درون دروازه ایستادم و پیش خودم گفتم خدا کند چیپ نزند! من می‌توانم قسم بخورم که طارمی از بهترین مهاجمان ایران است و حسنی که دارد این است که خودش ایجاد موقعیت می‌کند و از آنجایی که خودش موقعیت می‌سازد قرار نیست همه‌اش را بزند ولی چند تا از آنها از دست می‌ رود . این موضوع طبیعی است باز هم می‌گویم طارمی از خطرناک‌ترین مهاجمان لیگ است.
* خودت فکر می‌کنی چقدر گلر پنالتی‌گیری هستی؟
سال گذشته 2 تا از بازی‌های ما در جام‌حذفی به پنالتی کشیده شد و خدا را شکر با اعتماد به نفس توانستم کار کنم و تیمم هم در آخر تا فینال بالا رفت. پنالتی یک امر 50 ـ 50 است ولی گلرهای نفت همیشه تمرینات اختصاصی انجام می‌‌دهند. در مورد بازی با استقلال که در ضربات پنالتی شکست خوردیم باید بگویم که وحید شیخ ویسی با جان و دل بازی کرد و هر چه داشت گذاشت اما همانطور که گفتم پنالتی یک امر 50 ـ 50 است.

برچسب‌ها: بیرانوند پرسپولیس پنالتی مهدی طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

238 ستاره بیرجند1394/09/13

چلسی 44: طاق با اکانت بالای 85 کلش /کسی کلش داره خصوصی بده

14 آذر (17:45)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi