خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

نوری: آرزویم بازگشت به پرسپولیس است....

نوری: آرزویم بازگشت به پرسپولیس است....
در حالی که طی روزهای گذشته حرف و حدیث های فراوانی درباره بازگشت محمد نوری به پرسپولیس به گوش می رسد او این مساله را به بعد از دیدارهای باقی مانده مسیمیر در نیم فصل موکول کرد.
کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در گفتگو با "ورزش سه"، درباره بازی شب گذشته شان برابر الاهلی و تقابل با مجتبی جباری و نیز شایعه بازگشتش به پرسپولیس در نیم فصل صحبت کرد.

نوری در ابتدا درباره بازی با الاهلی و کسب تک امتیاز آن دیدار گفت: الاهلی تیم خوبی است که از مهره های قدرتمندتر سود می برد. جباری و البته منتظری که مصدوم بود و کرانچار به عنوان سرمربی تیم قدرتمندتری را نسبت به ما داشتند ولی توانستیم یک امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. باید به دنبال تک امتیازها باشیم و برای این تیم سخت است که در ستارگان قطر به دنبال برد و سه امتیاز باشد. خدا رو شکر که یک امتیاز گرفتیم و امتیازات خودمان را به چهار برسانیم. الاهلی خیلی بهتر از ما بازی کرد اما دوندگی زیادی در بازی داشتیم و در نهایت توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی درباره عملکرد فردی اش در بازی با الاهلی گفت: باشگاه و سرمربی کاملا از من راضی است و این مساله را بارها اعلام کرده اند. شخصا شرایط خوبی دارم و از آن راضی ام و باید دید در ادامه چه خواهد شد.

کاپیتان ایرانی تیم مسیمیر در ادامه درباره تقابلش با مجتبی جباری نیز گفت: صحبت خاصی نشد و هر دوی ما بیشتر تمرکزمان روی تیم خودمان بود و زحمت می کشیدیم برای نتیجه گرفتن و وقتی برای صحبت کردن وجود نداشت.

محمد نوری درباره دوستان نزدیکش در لیگ قطر نیز اینطور پاسخ داد: اکثر مواقع با تیموریان هستم و بیشتر اوقات باهم هستیم. همه بازیکنان ایرانی رابطه خوبی باهم دارند و برای موفقیت های فردی و تیمی تلاش می کنند و امیدوارم همه آنها موفق و نماینده خوبی برای ایران باشیم.

کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس که اخبار فوتبال ایران را دنبال می کند از درگذشت هوادار پرسپولیس در استادیوم تختی متاثر شد و درباره آن گفت: واقعا خبر شوکه کننده بود و به نوبه خودم به خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و امیدوارم روحش شاد باشد و خداوند به خانواده اش صبر بدهد. بعد از دیدن آن عکس ها شوکه شدم و بازیکنان پرسپولیس باید بدانند و خودمان نیز همینطور که پوشیدن این پیراهن افتخار بزرگی است و هوادار اینقدر تعصب دارند که باعث سکته آنها می شود و امیدوارم خداوند به آنها صبر بدهد.

وی ادامه داد: بعد از دیدن آن تصاویر متاثر شدم و امیدوارم قدر این هواداران را بیشتر بدانیم.

و سوال پایانی از محمد نوری درباره بازگشت احتمالی به پرسپولیس؟ همیشه درباره پرسپولیس گفته ام که آن را دوست داشته و از بچگی آرزو داشتم پوشیدن پیراهن این تیم و اکنون نیز آرزو دارم دوباره پیراهن این تیم را بر تن کنم و هواداران این تیم را دوباره ببینم. بهرحال تا نیم فصل 4-5 بازی دیگر باقی مانده و من با مسیمیر قرارداد دارم و نمی توانم از نظر وجدانی از همین الان درباره پیشنهادات دیگرم فکر کنم و تعهد به این تیم علیرغم نتایجی که کسب کرده برایم در اولویت قرار دارد. تا نیم فصل همه چیز مشخص خواهد شد و بعد بازی های باقی مانده تا نیم فصل در این باره می توان حرف زد و امیدوارم هر آنچه که خیر است اتفاق بیفتد. من اما آرزوی قلبی ام بازگشت به پرسپولیس و پوشیدن پیراهن آن است.

برچسب‌ها: نوری پرسپولیس المسیمیر بازگشت به پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

195 ستاره بیرجند1394/09/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi