خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

برانکو: با همین بازیکنان قهرمان می‌شویم...

برانکو: با همین بازیکنان قهرمان می‌شویم...
برانکو:از تعطیلات به بهترین شکل بهره می‌بریم...
خبرگزاری میزان - سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است راه گلزنی را به مهاجمانش یاد خواهد داد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، برانکو ایوانکویچ ددر رابطه با وضعیت پرسپولیس در اردوی کیش اظهار داشت: اینجا هوای بسیار خوبی است. هوای گرم در جزیره کیش از هوای تهران خیلی بهتر است. اردوی خوبی را برگزار می کنیم. البته سه بازیکن تیم امید ما در اختیار ما نیستند و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی درباره تعطیلی چند باره لیگ افزود: این قرارداد بین فدراسیون و تیم هاست. برای تیم امید و تیم ملی این تعطیلات پیش می‌آید. ما موظف هستیم که از این تعطیلات به بهترین شکل برای خودمان استفاده کنیم. برای همین به کیش آمدیم تا با آرامش بیشتری به کار بپردازیم.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکل گلزنی تیم پرسپولیس تصریح کرد: تمام تلاش مان در تمرینات گل زدن و تمرکز بازیکنان بر روی همین موضوع است. در تمرینات بیشتر روی این موضوع کار و فکر می‌کنیم. امیدوارم با تمرین بتوانیم مشکل گلزنی بازیکنان را برای بازی‌های آینده رفع کنیم چون تا حالا از این جناح ضربه زیادی خوردیم.

وی درباره برنامه آینده تیم پرسپولیس گفت: بعد از این اردو یک فاصله دیگری داریم ولی هنوز برنامه‌ای برای آن نداریم. البته تمرینات را ادامه می دهیم و در تهران کار خودمان را دنبال می کنیم. اینجا نیز برای روز شنبه یک بازی تدارکاتی قرار است برگزار کنیم که هنوز حریف تمرینی‌مان مشخص نیست.

برانکو درباره جذب بازیکن در نیم فصل نیز اذعان داشت: فعلا موضوعی برای جذب یا لیست بازیکنان در نیم‌فصل نداریم. بازیکنان ما کامل و با انگیزه هستند و می خواهیم با همین بازیکنان فصل را ادامه دهیم. البته دو جای خالی داریم که باید روی این دو جای خالی فکر کنیم. البته اگر هم بخواهیم بازیکنی بگیریم در پست مرحوم هادی نوروزی خواهیم گرفت.

وی درباره بازی های آینده پرسپولیس و امید هواداران به قهرمانی گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان با هم یکدل و هم قسم هستند. ما اصرار به قهرمانی داریم و عقب نشینی نکرده‌ایم و برای خوشحالی هواداران که استحقاق این قهرمانی و شادی را دارند می جنگیم. هنوز نیم فصل مانده و برای قهرمانی فرصت داریم.

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو تعطیلات مشکل گلزنی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

127 ستاره بیرجند1394/09/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi