خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

سه مصدوم و دو محروم در ترکیب سرخ پوشان

سه مصدوم و دو محروم در ترکیب سرخ پوشان
پرسپولیس نیوز : پس از مصدومیت احمد نوراللهی در تمرین روز گذشته پرسپولیسی ها، علی علیپور نیز در تمرین امروز این تیم آسیب دید.

احمد نوراللهی، رامین رضاییان و علی علیپور سه مصدوم این روزهای پرسپولیسی ها هستند که هنوز وضعیت آنها برای حضور در بازی این تیم برابر نفت مشخص نیست. احمد نوراللهی که در تمرین صبح دیروز دچار مصدومیت شد، رامین رضاییان نیز پس از بازی برابر استقلال اهواز مصدوم شد و در تمرین دیروز این تیم نیز به صورت انفرادی به تمرین پرداخت و امروز نیز علی علیپور از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شد، آسیب دیدگی وی اندازه ای بود که با گذاشتن یخ از تمرین خارج شود.

علاوه بر این سه بازیکن مصدوم که هنوز اظهارنظری راجع به حضور آنها در بازی آینده این تیم نشده است امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت در بازی این تیم برابر نفت تهران غایب خواهند بود.

برچسب‌ها: مصدوم رامین رضاییان نوراللهی علیپور محروم کمال کامیابی نیا امید عالیشاه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

152 محمد حسین 311394/09/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi