خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

استقلال بی حرف وحدیث برنده شد

استقلال بی حرف وحدیث برنده شد
کارشناس داوری ورزش سه عملکرد شاهین حاج بابایی داور دیدار استقلال ونفت تهران را در مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی خوب توصیف میکند.
داوود رفعتی کارشناس داوری ورزش سه؛با تحسین حاج بابایی گفت:اکثر تصمیم های داور درست بود،او دوندگی خوبی داشت ودر اکثر صحنه ها نزدیک بود وآوانتاژهای درست وبجایی هم داد.

دقیقه 80:یعقوب کریمی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد که اخراج او کاملا درست بود.
دقیقه 86:پیام صادقیان به علت شبیه سازی باید اخطار میگرفت.
دقیقه 116:روی صادقیان بازیکن نفت خطا شد ،داور اشتباه کرد وخطا را نگرفت ودر ادامه صادقیان به داور معترض شد وبه درستی اخطار گرفت وبا توجه با اخطار دیگری که باید به او داده میشد،در این صحنه باید اخراج میشد.
در ضربات پنالتی حرکت های مهدی رحمتی مورد سوال است،باید بگویم مهدی رحمتی در این صحنه ها حرکت عرضی داشت که مجاز بود،در پنالتی های اول ودومی که او گرفت برایم محرز است که او حرکت به جلو نداشت وحرکت به جلو برای دروازه بان قبل از ضربه مجاز نیست اما در صحنه پنالتی سوم تصور من این است که رحمتی همزمان با ضربه به جلو آمده واگر هم قبل از ضربه پیش آمده با توجه به صحنه تلویزیون من آن را ندیدم.

برچسب‌ها: استقلال تهران داوری فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

179 استقلال...44441394/09/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi