خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

انریکه: واضح است که مسی کاملا آماده نیست

انریکه: واضح است که مسی کاملا آماده نیست
لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری خود حاضر نشد در مورد بازی کردن یا نکردن مسی در ال کلاسیکو پاسخ روشنی بدهد.

تنها چندساعت تا ال کلاسیکو باقی مانده و راس ساعت 20.45 در سانتیاگو برنابئو، رئال مادرید و بارسلونا مقابل هم قرار خواهند گرفت. لوئیس انریکه در مورد وضعیت تیم بارسلونا در آستانه این بازی گفت:" همه چیز خوب و مثبت است. نه اینکه چون به ال کلاسیکو نزدیک شده ایم هیجان زده باشیم. این یک مسابقه بسیار ویژه است. صدر جدول هستیم و مصدومانمان هم به این بازی رسیده اند و به همه ی این دلایل، حس خوبی دارم."

انریکه در مورد وضعیت مسی برای بازی فردا گفت:" از زمانیکه به تمرینات گروهی بازگشته، همه چیز برای او خوب پیش رفته است و شرایط مطلوبی دارد. مصدومیت او برطرف شده ولی واضح است که مسی هنوز از نظر فیزیکی، 100درصد آماده نیست.
او مدت ها از تمرین به دور بوده و این طبیعی است. همینکه مصدومیت او خوب شده و در اختیارش داریم اتفاق مهمی است. با این حال در نهایت خود اوست که تصمیم می گیرد و اگر به من اوکی بدهد، فردا بازی خواهد کرد. راکیتیچ هم بدین گونه. او هم خوب شده ولی باید با مسی و او صحبت کنم و شرایط را به اتفاق بسنجیم."

ترکیب 11 نفره اصلی:" در این مورد تا یک ساعت مانده به شروع بازی چیزی مشخص نیست."

انریکه در مورد اینکه شانس برتری در این مسابقه با کدام تیم است گفت:" بنیتس شانس تیم خودش را بیشتر دانسته و طبعا من هم روی تیم خودم شرط می ببندم. انتظار من از بازیکنانم این است که در سطح همیشگی خودشان بازی کنند.
به شخصه حس مثبتی دارم و در آستانه این بازی مثل یک کوه یخ هستم. البته باید توجه داشت که در اسپانیا برخی مواقع روی قدرت تیم ها و اهمیت برخی مسابقات، بسیار اغراق می شود. قصد دفاع یا انتقاد از تیم رقیب را ندارم ولی باید قبول کرد که همینگونه است. این مسابقه، جذاب و مهم است ولی نمی تواند تعیین کننده باشد. این جذاب ترین بازی برای یک هوادار بارسلوناست ولی ما سال گذشته در برنابئو بازی را باختیم اما در نوکمپ رئال را شکست داده و در نهایت قهرمان شدیم.
نقش تعیین کنندگی ال کلاسیکو در قهرمانی، به تاریخ برگزاری آن نیز بستگی دارد به همین دلیل است که می گویم نتیجه پایانی این بازی، در قهرمان شدن یکی از دو تیم بی تاثیر است."

انریکه در مورد مثلث مسی، سوارزو نیمار گفت:" همیشه از این سه و همه ی بازیکنانم انتظار دارم خودشان باشند و بهترین بازی را ارائه دهند. هیچوقت انتظار ندارم چیزی بیش یا کمتر از آنچه که هستند باشند."

برچسب‌ها: انریکه بارسا مسی ال کلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

453 بارسا13621394/08/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi