خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

اولیویرا: ساختن تراکتور از نو زمان بر است

اولیویرا: ساختن تراکتور از نو زمان بر است
با قلب و تفکرمان بازی کردیم

بازی را خیلی خوب شروع کردیم و 25 تا 30 دقیقه ابتدایی عالی بودیم. گردش توپ مان خوب بود و چندین موقعیت مناسب گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم زیاد خوب نبودیم.ما مقداری با قلب و مقداری با تفکر خود بازی کردیم. نگذاشتیم حریف صاحب موقعیت شود البته دروازه بان مان هم خیلی خوب بازی کرد.

همه کار کردیم ببریم نشد

تیم سیاه جامگان و کادر آن با راه آهن نیز با ما بازی کرده بودند. آن ها خیلی سازمان یافته بازی کردند و روی ضد حمله برنامه داشته باشند بازیکنان ما همه کار کردند که ببرند. تا آخرین لحظات برای برد تلاش کردند اما روی چند موقعیت خوب کار را تمام نکردند. سرانجام هم بازی با تساوی تمام شد و باید به بازی های آینده چشم بدوزیم.

آیا شما راه حل دیگری دارید ؟

فصلی که تراکتور نایب قهرمان شد، دیگر تمام شده است. از آن تاریخ به بعد دیگر وجود ندارد و الان چیز دیگری است. شرایط ما نسبت به چهار ماه پیش خیلی بهتر شده است. آنچه که من به عنوان مربی راضی هستم نبرد بازیکنان است. آن ها خیلی تلاش کردند و تا آخرین لحظه این تلاش را ادامه دادند. البته از نتایج راضی نیستیم. من کار خودم را انجام دادم. فقط یک راه داریم و آن این که ادامه دهیم و دست از تلاش برنداریم.من با تیمی که نایب قهرمان شدم نیز همین کار را انجام دادم. آیا شما راه حلی دارید که ارائه دهید؟من همیشه همین بوده ام که الان هستم. امروز هم مثل روز اول کار خود هستم. قبلا هم گفته ام که از این اتفاقات و نتایج ناراحت نمی شوم. من تنها روزهای شادی را به یاد می آورم که در این جا داشته ام.

مربیان باید درمورد تغییرات نظر دهند

ما باید روز بیست و هشتم با اتوبوس راهی شویم تا به مسابقه بعدی خود برسیم. نباید به گذشته نگاه کنیم. ما در بازی اول مقابل نفت حتی یک موقعیت مناسب گل نداشتیم اما امروز 4-5 موقعیت داشتیم. نمی دانم شما مربی بوده اید یا نه؟ باید با مربیان درباره این تغییرات صحبت کنید.

ساختن تیم جدید سخت است

درباره این بازی من قبلا صحبت کردم. من 18 بازیکن دارم و دارم تلاش خود را انجام می دهم. ما با بازیکنان صحبت می کنیم و تبادل نظر می کنیم. نه این که چیزی که فقط من می خواهم بشود. قرار است همفکری و کمک باشد. من مدتی طولانی با امثال ایرانپوریان و آقایی کار کرده ام تا تیم قبلی را ساخته ام. اما آیا ساختن یک تیم جدید در مدت کوتاهی میسر است؟

برچسب‌ها: تونی تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

255 لیوری1394/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi