خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

طارمی خود را به صدر ملی‌پوشان رساند (جدول)

طارمی خود را به صدر ملی‌پوشان رساند (جدول)
تیم ملی ایران در سال 94 تاکنون در 10 دیدار به میدان رفته است و در میان بازیکنان حاضر در این تیم، مهدی طارمی، سردار آزمون و اشکان دژاگه سه بازیکنی هستند که توانستند خود را به عنوان ارزشمندترین بازیکنان حال حاضر معرفی کنند. این جدول براساس تاثیر مستقیم بازیکنان در گل های به ثمر رسیده تنظیم شده است.

اول – مهدی طارمی؛ 8 امتیاز

مهاجم تیم پرسپولیس که در لیگ پانزدهم بیشترین تاثیر را در بازی های این داشته است و توسط بازی های درخشانی که از خود به نمایش گذاشت توانست به صدر جدول تاثیرگذارترین بازیکنان راه پیدا کند این روزها با عملکرد فوق العاده خود در دیار برابر گوام نیز این اتفاق را در تیم ملی نیز تکرار کرد و به صدر موثرترین بازیکنان این تیم در بازی های انجام شده در سال 94 راه پیدا کرد.

طارمی از 10 بازی تیم ملی در هفت بازی در میدان حضور پیدا کرد که اولین بازی های او محسوب می شد، وی در این 7 بازی توانست 5 بار گلزنی کند و 3 پاس گل نیز ارسال کند. البته یکی از این پاس ها، پنالتی بود که او گرفت و تبدیل به گل شد. اتفاقی که نشان می داد طارمی علاوه بر بازی های باشگاهی در تیم ملی نیز می تواند پنالتی بگیرد. وی 4 بار در برابر گوام و 1 بار در برابر هند موفق به گلزنی شد.

دوم – سردار آزمون؛ 6 امتیاز

مهاجم روستوف که دو بازی اخیر تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست داد در 6 بازی از دیدارهای تیم ملی حضور پیدا کرد و در این مدت توانست 4 بار برای تیم ملی گلزنی کند و 2 پاس گل نیز برای سایر همبازیانش ارسال کند. وی دو بار در برابر گوام و یک بار در برابر ترکمنستان و یک بار نیز در برابر هند برای تیم ملی گلزنی کرد. البته این 4 گلی که سردار در سال 94 برای تیم ملی به ثمر رساند نیمی از گل های ملی او محسوب می شود چرا که وی تاکنون توانسته 8 گل ملی را در کارنامه خود ثبت کند.

سوم – اشکان دژاگه؛ 5 امتیاز

هافبک همه کاره فوتبال ایران که از زمان حضور خود در تیم ملی ایران تاکنون از روندی صعودی و کارآمد برای تیم ملی برخوردار بوده از نظر تاثیر مستقیم در بازی های تیم ملی نیز در صدر جدول حضور دارد. وی در سال 94 در 7 بازی تیم ملی حضور داشته و 2 بار برای این تیم گلزنی کرده است، وی علاوه بر این 3 پاس گل مستقیم نیز برای سایر ملی پوشان ارسال کرد. گل های اشکان در بازی برابر تیم های گوام و ترکمنستان به ثمر رسیده است.

چهارم – مهدی ترابی و وحید امیری؛ 4 امتیاز

مهدی ترابی که بدون شک یکی از پدیده های حال حاضر تیم ملی محسوب می شود در 5 دیدار تیم ملی حضور یافته در این تعداد بازی توانسته آمار فوق العاده 3 گل و 1 پاس گل را از خود بر جا بگذارد، البته ترابی در بازی آخر برابر گوام در همان نیمه اول به دلیل مصدومیت تعویض شد، در غیر اینصورت شاید می توانست این آمار را در این بازی آسان چشم نوازتر کند. ترابی گل هایش را در برابر تیم های ازبکستان، گوام و ژاپن به ثمر رساند.

وحید امیری نیز که از جام ملت های آسیا خود را به کارلوس کی روش تحمیل کرد از شروع سال 94 به عنوان وینگر چپ ثابت او در 9 دیدار حاضر شد و تنها در بازی آخر به بازی گرفته نشد. وی در این تعداد بازی توانست 1 بار برای این تیم در مقابل شیلی گلزنی و 3 بار نیز با پاس هایش سایر بازیکنان را به گلزنی ترغیب کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران تیم ملی ایران مهدی طارمی سردار آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 2

486 ΛĿ♡И ΛsĤҠĪm1394/08/29

Ar Jr: سلام دروازه بانم جهان بخش ملکیان رو به سه الماس هدیه ای می فروشم.

14 دی (21:29)


رئال جاده ساوه: طراحی انواع سایت با قیمت مناسب ! طراحی سایت های فروشگاه.شرکتی.خبری و . ! انجام پروژه های دانشجویى!

9 دی (10:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi