خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

ملاقات رونالدو با کودک لبنانی که والدینش را در حمله د

ملاقات رونالدو با کودک لبنانی که والدینش را در حمله د
منابع خبری در لبنان گزارش دادند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید با حیدر مصطفی، کودک سه ساله ای که پدر و مادرش را در حملات داعش به بیروت از دست داده دیدار می کند.

به گزارش وبسایت نود، در جممله تروریستی به بیروت در هفته گذشته ۴۳ نفر کشته و ۲۳۹ نفر مجروح به جای گذاشت. حیدر سه ساله در مصاحبه با خبرنگاران گفته که شاهد سوختن مادرش بوده است. این کودک از ناحیه چشم آسیب شدیدی دیده و برای ادامه زندگی نیاز به کمک مالی دارد.

خبر اتفاقی که برای حیدر رخ داده از طریق شبکه های اجتماعی به گوش رونالدو رسیده و ستاره رئال مادرید ابراز آمادگی کرده تا در آینده ای نزدیک با این کودک لبنانی دیدار کند.

رعنا هربی، خبرنگاری که با راه اندازی هشتگ "دیدار کریستیانو با حیدر" در توئیتر نقشی کلیدی در ملاقات کودک لبنانی با ستاره پرتغالی ایفا کرده می گوید:" نمی توانم باور کنم که حیدر می تواند با رونالدو ملاقات کند. از همه ممنونم. هرگز قدرت توئیت را دستکم نگیرید."

رسانه های لبنان گزارش داده اند که پدر و مادر حیدر در زمان بمبگذاری برای خرید نان از خانه خارج شده بودند. این کودک در زمان انفجار اولین بمب در کنار مادرش بوده است.

برچسب‌ها: رونالدو ملاقات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

354 ماتادور پکس1394/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi