خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,338

3روز,2بازی و 40ساعت پرواز!

3روز,2بازی و 40ساعت پرواز!
روز، 2 بازی و 40 ساعت پرواز!

بازیکنان تیم ملی پس از بازی با گوام حالا باید در تیمهای باشگاهی خود به میدان بروند. اتفاقی که با توجه به پرواز 40 ساعته می تواند آنها را در خطر آسیب دیدگی قرار بدهد.
[3 روز، 2 بازی و 40 ساعت پرواز!]

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی برای بازی مقابل گوام، دردسرهای فراوانی را تحمل کرد. ابتدا ماجراهای ویزا و سپس هم مسیر طولانی سفر به این کشور. بازیکنان تیم ملی برای انجام این بازی و حضور در جزیره ای به نام گوام، 40 ساعت روی هوا بودند و البته سه بار پرواز خود را تغییر دادند. ابتدا از تهران به دبی ، سپس از دبی به سئول و سرانجام هم مسیر سئول تا گوام را طی کردند تا به کشور میزبان برسند. آنها روز سه شنبه در ترکیب تیم ملی به میدان رفتند و برخی نیز روی نیمکت نشستند. این بازیکنان که جملگی روزهای جمعه و شنبه باید برای تیمهای باشگاهی خود به میدان بروند حالا در مسیر بازگشت هستند.

دوباره با 3 پرواز و البته 40 ساعت روی هوا. آنها به محض بازگشت و بدون استراحت باید به تیمهای باشگاهی خود ملحق شوند و در لیگ برتر به میدان بروند. کاوه رضایی با ذوب آهن باید مقابل سایپا بازی کند، میلاد محمدی باید یک پرواز دیگر انجام بدهد و به کاروان راه آهن در مشهد ملحق شود، محمدرضا اخباری بلافاصله به تبریز می رود تا مقابل سیاه جامگان بازی کند، حسین کنعانی زادگان و عزت پورقاز در تهران می مانند تا ملوان را مقابل سایپا همراهی کنند، وحید امیری و علیرضا بیرانوند به اصفهان می روند تا مقابل سپاهان به میدان بروند و در نهایت خسرو حیدری به اهواز پرواز می کند تا خود را آماده بازی مقابل فولاد کند. 4 ملی پوش پرسپولیس هم یک روز بیشتر استراحت می کنند و روز شنبه در تهران مقابل استقلال اهواز بازی می کنند.

حضور این بازیکنان در ترکیب تیمهای باشگاهی شان می تواند خطر آسیب دیدگی را برای آنها بیشتر کند. بخصوص که 7 بازیکن به نام های مهدی طارمی، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، میلاد محمدی، عزت پورقاز، مهدی ترابی، خسرو حیدری و علیرضا بیرانوند مقابل گوام و در آن زمین سفت بازی کرده اند و حالا قریب به اتفاق شان- به جز بیرانوند که مورد غضب منصوریان است و ترابی که آسیب دیده- باید در لیگ بازی کنند. این می تواند خطری بزرگ برای آنها باشد. خصوصا اینکه در این سه روز هرگز استراحت نمی کنند و مدام در زمین فوتبال و روی هوا قرار دارند.

برچسب‌ها: تیم ملی پرواز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

216 پرسولیس زلزله241394/08/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi