خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

ونگر: شرم آور است که رئال هیچ بازیکنی را پرورش نداده است!

ونگر: شرم آور است که رئال هیچ بازیکنی را پرورش نداده است!
سرمربی توپچی ها با انتقاد شدید از مسئولان رئال مادرید، آنها را افرادی که به عنوان و مقام اعتیاد دارند خواند.
آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی باشگاه آرسنال که از سال 1996 هدایت این تیم را بر عهده دارد، مسئولان و مدیران رئال مادرید را معتادان مقام و عنوان خواند!
ونگر در خصوص باشگاهش و تفاوت با رئال مادرید گفت:
بله درست است! ما جام های خیلی کمی بدست آورده ایم؛ اما به بیلان اقتصادی و میراثی که برای آینده آرسنال باقی مانده نگاهی بیندازید.

در طول 19 سال مربی گری ام در آرسنال بازیکنان جوان زیادی را به دنیای فوتبال معرفی کرده ام. بیش از 30 حامی مالی جدید را وارد فوتبال کرده ام و 15 سرمایه دار آسیایی را ترغیب به خرید باشگاه های ورشکسته کرده ام.

درآمدی که از محل فروش بازیکنان جوان و استعدادهای باشگاه داشته ایم از مجمو درآمدهای بارسلونا و رئال مادرید بیشتر بوده است، حالا می خواهم بپرسم که رئال مادرید چه کار کرده است:

در سال های اخیر یک بازیکن معرفی کنید که رئالی ها پرورش داده باشند، عملکرد آنها شرم آور است؛ اینکه باشگاهی نتواند سال ها یک بازیکن خوب پرورش دهد شرم آور است.

مدیران رئال فقط مصاحبه می کنند و دوست دارند اسم و عکسشان روی جلد مجلات باشد! آنها فقط ستاره های تیم های دیگر را می خرند و با توجه به خرجی که می کنند نتیجه لازم را نمی گیرند! موفقیت هایی که این تیم بدست می آورد اصلا تناسبی با هزینه هایشان ندارد.

در انتهای فصل خیلی راحت، سرمربی تیم را اخراج می کنند و بعد با یک سخنرانی پر شور خود را برای دوره جدید ریاست آماده می کنند. این آقایان به عنوان و مقام اعتیاد دارند!

برچسب‌ها: آرسن ونگر آرسنال رئال مادرید لالیگا لیگ جزیره سرمربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 2

507 موهاوی1394/08/25

هوگو سینیور: راست میگه بابا رونالدو هم تو یونایتد بود

1 آذر (20:24)


سراب گل: راس گفته اینو

26 آبان (00:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi