خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار صبای قم
اتحاد صبای قم
38
444

دایی و یحیی در جذاب ترین رقابت هفته

دایی و یحیی در جذاب ترین رقابت هفته
فردا شاهد یک دیدار حساس و مهیج در قم خواهیم بود جایی که دو رفیق صمیمی و جدانشدنی روی نیمکت دو تیم مختلف مقابل هم صف آرایی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، صبای قم و ذوب آهن اصفهان فردا در شرایطی مقابل هم صف آرایی می کنند که حضور چهره هایی همچون علی دایی و یحیی گل محمدی روی نیمکت رهبری دو تیم بر حساسیت رقابت دو همسایه در جدول رده بندی افزوده است. دو ملی پوش سابق تیم ملی که رابطه شان این قدر گرم بود لقب مرغ عشق های تیم ملی را به خود اختصاص داده بودند.شهریار فوتبال ایران و یحیی در طول حداقل یک دهه گذشته سرنوشت شان کاملا به هم گره خورده بود تا جایی اتفاقات مشابهی برای آنها در سطح فوتبالی رقم خورد تا رفاقت شان مستحکم تر از همیشه شود.
پرسپولیس

هر دو پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و بازوبند کاپیتانی را نیز بربازو بسته اند. یکی در نقش مدافع و دیگری در نقش مهاجم کاری کردند که سرخپوشان پایتخت افتخارات زیادی به دست آورده و روزهای خاطره سازی را برای طرفداران شان رقم بزنند. نکته جالب این که بعد از بازنشستگی نیز هر دو در مقاطعی روزهای پرافت و خیزی روی نیمکت رهبری پرسپولیس به عنوان سرمربی داشتند که در این میان اوضاع برای دایی بهتر از یحیی رقم خورد.
تیم ملی

دایی و یحیی در تیم ملی هم سال های متوالی حضور داشتند و روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کردند از جمله کسب عنوان سومی جام ملت های آسیا 2004 چین و همچنین صعود به جام جهانی 2006 آلمان. رقابت هایی که باعث شد تا پرونده بازی های ملی آنها بسته شود و هر دو بازیکن از تیم ملی خداحافظی کنند آن هم با شرایط خاص. هم دایی هم یحیی همواره در اردوهای تیم ملی جزو رفقای جدانشدنی محسوب می شدند و روابط آنها زبانزد عام و خاص بود.
صبا

هر دو نفر در سال های پایانی فوتبال شان پیراهن صبا را نیز برتن کردند و هر دو نیز در مقاطع مختف روی نیمکت رهبری این تیم چه در تهران چه در قم نشستند. شهریار با صبا حتی در بازی های آسیایی هم شرکت کرد و خاطرات خوشی بر جا گذاشت اما یحیی با وجود تیم خوبی که در قم ساخته بود برای رفتن به پرسپولیس بیماری قلبی و مشکلات شخصی را بهانه کرد و در میانه های راه صبا را در قم به امان خدا رها کرد تا هنوز با گذشت مدتی طولانی طرفداران قمی از او دلخور باشند.
دستیاری شهریار

یحیی گل محمدی و علی دایی از جمله چهره های فوتبالی بودند که هنوز جوهر خبر خداحافظی شان از دنیای فوتبال خشک نشده وارد عرصه مربیگری شدند تا نشان دهند نمی توانند از فوتبال دل بکنند. دایی که در سایپا با لقب بازیکن مربی وارد عرصه پرخطر مربیگری شد و یحیی هم با دستیاری شروع کرد .نکته جالب این که گل محمدی همواره به پیشنهاد دایی برای فعالیت مشترک مربیگری نه نگفت و در چند تیم از جمله راه آهن دستیار رفیق صمیمی اش شد.
جنگ همسایه ها

حالا با گذشت یکی ، دو دهه پر از اتفاقات ریز و درست این دو رفیق صمیمی باید یک بار دیگر در قم با هم روبرو شوند جایی که هر دو نفر این بار رفاقت را کنار گذاشته و رقیب هم خواهند بود تا جنگ حساس همسایه های سوم و چهارم جدول را به سود خود به اتمام رسانده و روزهای خوش شان در لیگ برتر را ادامه دهند.

برچسب‌ها: علی دایی یحیی گل محمدی صبای قم ذوب آهن اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

231 پرسپولیس35791394/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi