خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

رئیس بارسلونا: مسی به ال کلاسیکو خواهد رسید

رئیس بارسلونا: مسی به ال کلاسیکو خواهد رسید
شنیده می شد که مسی برای بازی ال کلاسیکو آماده نخواهدبود، ولی رئیس بارسا اعلام کرده که او در بازی برنابئو حضور خواهد داشت.

به گزارش کاپ، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که لیونل مسی فوروارد آرژانتینی تیمش برای مصاف حساس بارسلونا مقابل رئال مادرید در روز 21 نوامبر به مرز آمادگی خواهد رسید. مسی در شب برد تیمش مقابل لاس پالماس در دیدار خانگی 26سپتامبر ازناحیه زانو مصدوم شد و بین 6تا8 هفته از میادین دور خواهد بود. چند روز پیش رسانه های خبری اعلام کردند که مسی از برنامه بازیابی اش یک هفته عقب افتاده و بدین ترتیب شانس حضور دراولین ال کلاسیکوی این فصل را نخواهد داشت.

اما حالا بارتومئو اعلام کرده که مسی شانس حضور در بازی با رئال مادرید را دارد. او درصحبت هایی گفت: امیدوارم مسی بتواند در ال کلاسیکو بازی کند؛ چون روند بهبودش طبق همان برنامه ای که تعیین کرده بودیم پیش می رود. به علاوه امیدوارم که همه بازیکنان تیممان که به اردوهای ملی می روند، بدون مصدومیت و باقدرت زیادی بازگردند. ما نهایت تلاشمان را برای شکست دادن حریفان به کار خواهیم گرفت.

بارسلونا یکشنبه ویارئال را شکست داد و با باخت رئال مادرید مقابل سویا، حالا تیم کاتالان با 3 امتیاز برتری صدرنشین جدول لالیگاست.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو جوزپ ماریا بارتومئو لیونل مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 3

629 ملت ایران1394/08/19

8 مرداد (23:22)


.امیرتتلو.: ایول هیهیهیهیههیهی

20 آبان (13:16)


پرشین تایگر: خبر بهتر از این نمیشه

19 آبان (17:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi