خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

بایرن میهمانانش را به قربانگاه می‌برد

بایرن میهمانانش را به قربانگاه می‌برد
به گزارش سایت تحلیلی خبری 9صبح به نقل از ورزش سه؛ توماس آیشین در گفتگو با شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" به موضوع سیطره بایرن مونیخ بر بوندسلیگا اشاره و اذعان کرد." الان دیگر طوری شده که وقتی وارد آلیانس آرنا می‌شوی، این احساس وجودت را فراگرفته که می‌ترسی به قربانگاه برده شوی! این یک روند خطرناک است و باید فکری برایش کرد."
آیشین با تاکید بر روحیه و اعتماد بنفس بالای باواریایی‌ها به عنوان عاملی مهم در راه تحقق این سیطره افزود:" حتی در دقیقه 90 و موقعی که بایرنی‌ها مثلا با شش گل جلو هستند، دلهره داری و می‌خواهی به سراغ داور چهارم بروی و از او خواهش کنی وقت اضافه زیادی نگیرد، وگرنه در زمان‌های تلف شده هم دو سه گل مهمانت می‌کنند."
گفتنی است این صحبت‌ها در حالی از سوی رئیس وردر برمن بیان می‌شود که تیمش در زمین خود با نتیجه نزدیک 1 بر 0 مغلوب شاگردان گواردیولا شد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بوندسلیگا گواردیولا آلیانز آرنا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

19 0

342 تاج تهر1ن1394/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi