خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

محرومیت، پنالتی، اخراج و همه اشتباهات به ضرر تیم برانکو

محرومیت، پنالتی، اخراج و همه اشتباهات به ضرر تیم برانکو
محرومیت، پنالتی، اخراج و همه اشتباهات به ضرر تیم برانکو/ هرکسی داور پرسپولیس شد محروم شد!

پرسپولیس نیوز : پرسپولیسی ها با اشتباهات داوری امتیازات زیادی را در این فصل از دست داده اند و در آخرین گام نیز یدالله جهانبازی با اشتباه خود و اخراج ایمان صادقی سریال اشتباهات به ضرر برانکو را تکمیل کرد و یک جام از تیم گرفت.

برانکو ایوانکوویچ به شدت از عملکرد داوری در فصلی که گذشته شاکی است و شاید اگر ترس از محرومیت نبود تا به امروز شاهد شدیدترین واکنش ها از سوی او بودیم. تیم او در روزی که محرومان و مصدومان زیادی داشت در برابر ذوب آهن 10 نفره شد تا اخراج بحث برانگیز یدالله جهانبازی سوژه اصلی این روزهای فوتبال ما شود.

در ادامه نگاهی می اندازیم به اشتباهاتی که سرخپوشان از ابتدای این فصل با آن دست به گریبان بودند و قاضی های سیاه پوش باعث عصبانیت برانکو شدند.

استقلال خوزستان 2 پرسپولیس یک
در هفته دوم، پرسپوليس به اهواز رفت تا در دماي بالا و شرجي وحشتناك اين شهر، با استقلال خوزستان بازي كند. داور اين ديدار محسن تركي بود كه به گواه تصاوير تلويزيوني و همچنين ادعاي كارشناسان، در اخراج دو مدافع استقلال خوزستان دچار اشتباه شد. تيم داوري در آن بازي، كه روز پنج‌شنبه 15 مرداد و از ساعت 19:30 برگزار شد نيز محسن تركي، حسين طالقاني، يعقوب سخندان و پيام حيدري در نقش داور ذخيره و همچنين عبدا... باعزم در نقش ناظر داوري تشكيل مي‌داد. هفته بعد از اين بازي، باز هم تركي بود كه محروم شد.

سپاهان 4 پرسپولیس 2
هفته سوم لیگ برتر؛ حسین زرگر در این دیدار می توانست در دقیقه 5 هادی عقیلی را با توجه به موقعیتی که طارمی با دروازه سپاهان داشت از زمین بازی اخراج کند که نظر دیگری داشت و در ادامه نیز 75 یک خطای پنالتی برای سرخپوشان گرفته نشد تا برانکو روز سختی را در فولادشهر تجربه کند. در اين ديدار حسين زرگر داور بود و محمدرضا ابوالفضلي و حسن ظهيري او را در امر قضاوت ياري مي‌كردند. محمد ملكي داور ذخيره و ابراهيم ميرزابيگي ناظر داوري بودند. زرگر پس از اين هفته، براي طولاني‌مدت محروم شد. نكته ديگر اينكه يدا... جهانبازي پس از يك هفته محروميت، از اين هفته به بازي‌ها برگشت و اين بار بازي استقلال و ذوب‌آهن را سوت زد.

پرسپولیس یک ذوب آهن 2
هفته چهارم لیگ برتر؛ علیرضا فغانی بعد از این بازی با محرومیت 4 جلسه ای از حضور در هفته های آینده مواجه شد تا مشخص شود چرا برانکو اینطور برافروخته شده است. اين بار يك شاهكار واقعي توسط فغاني رقم خورد و كار به جايي كشيد كه مجبور شد از هواداران پرسپوليس عذرخواهي كند. خطای رشید مظاهری در زمان پنالتی طارمی که چند گام جلوتر آمده بود و ضربه او را دفع کرد، در کنار توپی که به سینه بنگر برخورد کرد و یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد را با اخراج بدون علت این مدافع در ثانیه های پایانی تکمیل اشتباهات داوری فغانی در هفته چهارم لیگ برای تیم برانکو می توان قلمداد کرد. در اين هفته شاهد ادامه يافتن محروميت زرگر بوديم و جهانبازي نيز قضاوت نداشت اما تمام اتفاقات ليگ، تحت تأثير اشتباهات عجيب فغاني بود.

فولاد 0 پرسپولیس 2
هفته پنجم لیگ برتر و اولین پیروزی برای تیم برانکو؛ هر چند در این بازی هم یدالله جهانبازی خطا روی فرشاد احمدزاده را به زعم کارشناسان داوری نادیده گرفت و این اشتباه در پس برد تیم برانکو گم شد. يدا... جهانبازي واقعاً خوش‌شانس بود كه توانست در اين هفته براي دومين بار قضاوت بازي پرسپوليس را برعهده بگيرد.

پرسپولیس یک سایپا 2
هفته ششم لیگ برتر و یک اشتباه عجیب داوری دیگر برای تیم برانکو؛ احمد صالحی توپی که به سر رامین رضاییان برخورد کرده بود را خطا و ضربه پنالتی دانست تا برانکو برابر مجید جلالی تسلیم شود. عد از بازي نيز صالحي به خاطر اين اشتباهش 4 جلسه محروم شد. و البته محروميت عليرضا فغاني و حسين زرگر هم ادامه داشت. تا به حال سه داور نامدار ايران به خاطر اشتباه در بازي پرسپوليس دچار محروميت شده‌اند اما به نظرتان قرباني بعدي كيست؟

پرسپولیس یک ملوان 0
دیدار جام حذفی؛ مهدی طارمی در این بازی از سوی البرز حاجی پور اخراج می شود. اخراجی که او را از بازی با ذوب آهن محروم می کند. جالب اینجاست که کارشناسان داوری معتقد بودند کارت زرد اول این مهاجم که به دلیل سر خوردن به او داده شده بود اشتباه بود و این مساله که با اعتراض سوشا مکانی همراه شده بود در نهایت باعث محرومیت دروازه بان ملی پوش برانکو نیز می شود تا او در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دو بازیکن تیمش را با اشتباه البرز حاجی پور در اختیار نداشته باشد.

سیاه جامگان یک پرسپولیس 2
هفته نهم لیگ برتر؛ اشکان خورشیدی دیداری بدون دردسر را پشت سر گذاشت و البته اعتراض پرسپولیسی ها به اوتی بود که به سیاه جامگانی ها تعلق گرفت. اوتی که به اشتباه از سوی کمک داور در اختیار شاگردان فرهاد کاظمی اعلام شد و زمینه ساز تک گل آنها و حساس شدن بازی در دقایق پایانی شد.

ذوب آهن 2 پرسپولیس 0
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ دقیقه 21 بازی و خروج ایمان صادقی که به زعم میرزابیگی توپ در بیرون محوطه جریمه با دست دروازه بان پرسپولیس برخورد داشته است. یدالله جهانبازی بدون درنگ دست به جیب شد و کارتی از جیب خود بیرون آورد که اعتراض مشکی پوشان را در این بازی به همراه داشت و در نهایت برانکو مجبور شد 10 نفره 100 دقیقه برابر تیم آماده ذوب قرار گیرد. حال زمزمه های محرومیت جهانبازی هم به خاطر دور کردن پرسپولیس از یک جام به گوش می رسد و این چهارمین داوری است که در طول فصل به خاطر خوردن حق پرسپولیس محروم می شود!

پرسپولیسی ها قرار است با این پرونده اشتباهات داوری که در نامه شان از لفظ دیگری استفاده کرده اند به شکایت از کمیته داوران و دپارتمان بپردازند و باید دید تهدیدی که مدیران این تیم از زمان رویانیان با جملاتی سنگین تر همراه بود اینبار به نتیجه خواهد انجامید یا خیر.

برچسب‌ها: محرومیت برانکو اشتباهات داوری پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

548 محمد حسین 311394/08/15

چیتا11: الله اکبر هیچی نمی شه گفت.

16 آبان (21:50)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi