خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

انریکه:خلأ مسی در تیم حس می شود امیدوارم راکیتیچ زود برگردد

انریکه:خلأ مسی در تیم حس می شود امیدوارم راکیتیچ زود برگردد
سرمربی بارسلونا پس از کسب پیروزی برابر باته بوریسف و مسجل شدن صعود تیمش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بازی بازیکنانش ابراز رضایت کرد.
به گزارش ورزش 11، بارسلونا دیشب توانست با پیروزی مقابل باته بوریسف بلاروس، صعود خود را به مرحله بعد مسجل کند.

شاگردان انریکه در این بازی سه بار دروازه حریف را گشودند و به گفته این مربی خیلی خوب و بی نقص بازی کردند، تنها نکته منفی بازی دیشب مصدومیت ایوان راکیتیچ بود که باعث نگرانی هواداران بارسا شده است.

وی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:
بازیکنانم یک بازی عالی و بی نقص را انجام دادند؛ آنها توانستند با ارائه یک بازی هجومی در عین حال که به وظایف دفاعی شان هم خیلی خوب عمل کردند، بر حریف چیره شوند.

بازی پر از نکات مثبت بود، تنها نکته منفی این دیدار، مصدومیت ایوان (راکیتیچ) بود. ما در شرایطی نیستیم که بتوانیم بازیکنان جدید جایگزین مصدومان تیممان کنیم؛ امیدوارم راکیتیچ به ال کلاسیکو برسد؛ پزشکان تیم تمام تلاششان را می کنند تا بتوانند وی را به بازی در مادرید برسانند.
وی هم چنین در مورد تأثیر لیونل مسی بر روند تیم گفت:غیبت مسی کاملا مشخص است. او بازیکنی بود که در این شرایط می توانست منجی تیم باشد، ما امیدواریم حداقل مسی را در بازی با رئال در اختیار داشته باشیم.

برچسب‌ها: بارسلونا مسی انریکه راکیتیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 1

490 آریان شادو1394/08/14

5 اسفند (13:45)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi