خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

واکنش مظلومی به وضعیت کرار جاسم/ هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

واکنش مظلومی به وضعیت کرار جاسم/ هنوز تصمیمی نگرفته‌ام
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از اینکه بهرام افشارزاده سرپرست این باشگاه اعلام کرد کرار جاسم دیگری جایی در این تیم ندارد، گفت: هنوز تصمیمی در مورد این بازیکن عراقی نگرفته‌ام.

سیروس دین محمدی و پرویز مظلومی

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پیش از آغاز نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از تساوی در دربی هشتادویکم، در خصوص وضعیت کرار جاسم ضمن بیان مطلب فوق گفت: تا این لحظه صحبتی با من در مورد کرار جاسم نشده است.

وی در ادامه افزود: به عنوان سرمربی باید کاملا در جریان اتفاقات و تصمیمات باشگاه قرار بگیرم تا در این خصوص تصمیم گیری کرده و نظرم را اعلام کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده تاکید کرد که دیگر امکان ندارد کرار جاسم را در استقلال نگه دارد. وی همچنین گفت: این بازیکن عراقی بارها برای تیم ما حاشیه درست کرده و در سه بازی هم حضور نداشت. با این حال دیگر او جایی در استقلال نخواهد داشت.

برچسب‌ها: مظلومی کرار استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

433 اورانیم اقبالیه1394/08/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi