خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

سامره: طارمی از کاملترین بازیکنان این دهه است

سامره: طارمی از کاملترین بازیکنان این دهه است
زننده یکی از به یادماندنی ترین گل های تاریخ دربی در رابطه با با بازی اخیر دربی معتقد است جسارت حاصل از جوان بودن این دو تیم می تواند به جذاب شدن بازی کمک کند.
سامره: طارمی از کاملترین بازیکنان این دهه است
به گزارش "ورزش سه"، علی سامره در مصاحبه ویژه دربی و در رابطه با نکات مختلف این بازی حساس در دوران حضور خود در بین استقلالی ها به خبرنگار افتخاری "ورزش سه" گفت:

مربیان پرسپولیس هنوز نیامده بودند که دیدند یک بر صفر عقب هستند

الان راحت تر می توان گلزنی کرد، قدیم ترها گلزنی در دربی سخت تر بود و در آن بازی که من یکی از گل هایم را به ثمر رساندم مربیان پرسپولیس هنوز به بازی نیامده بودند روی نیمکت بنشینند که دیدند یک بر صفر عقب هستند! البته این ها که همش شوخی است اما واقعا در آن دربی مردم با شور و هیجان خاصی آمده بودند تا تیم های شان را تشویق کنند، اما پس از آن گل 84 دقیقه، یک طرف ورزشگاه کاملا ساکت بود.

علی انصاریان از بقیه سمج تر بود

من جزء بازیکنانی بودم که همیشه خونسرد بودم و وقتی وارد زمین می شدم انتظار داشتم هواداران من را تشویق کنند، در بازی برابر پرسپولیس، آنها همیشه مدافعان خوبی داشتند که من روبروی آنها بازی می کردم اما چون خونسرد بودم هیچوقت هیچکدام از این بازیکنان با بازی شان حرص من را درنمی آوردند و سعی می کردم مبارزه کنم، در بین مدافعانی که من با آنها رو در رو شدم علی انصاریان سمج تر از بقیه بود.

در آن بازی می توانستم بازهم گل بزنم

در یک بازی می توانستم بازهم گل بزنم و آن هم بازی بود که قرار بود مهدی هاشمی نسب گل بزند، برنامه ما این بود که هر توپی می آید برای گلزنی مهدی فرستاده شود و می توانم بگویم من چهار پنج بار در موقعیت خیلی خوب قرار گرفتم اما توپ به من داده نمی شد، حتی مدافعان پرسپولیس هم بیشتر درگیر مهار کردن مهدی بودند تا اینکه بخواهند من را بگیرند.

جسارت جوانی به کار این بازی می آید

حسنی که بازی فردا دارد این است که هر دو تیم پوست انداختند و بازیکن های جوان در این دو تیم بیشتر شدند و این جسارت جوانی می تواند به جذاب شدن دربی کمک زیادی بکند. با توجه به اینکه هر دو تیم امسال هجومی کار کردند فکر می کنم بازی جذابی را خواهیم دید. البته تیم ها در مساوی ها می گفتند ابتدا گل نخوریم و با همین ترتیب نود دقیقه تمام می شد اما این دربی فکر می کنم با توجه به تفکرات هجومی که هر دو تیم دارند می تواند جذاب در بیاید. الان این دو تیم هم خوب حمله می کنند و هم بازیکنان خوبی دارند.

طارمی یکی از کاملترین بازیکنان این دهه است

فکر می کنم در تیم استقلال سجاد شهباززاده و در تیم پرسپولیس مهدی طارمی گلزنی کنند. طارمی از بهترین و کاملترین بازیکنان این دهه فوتبال ماست و با توجه به نزدیک به هجده قدم بودن این دو بازیکن می توانند در بازی دربی گلزنی کنند.

برچسب‌ها: پرسپولیس سامره طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

156 محمد پرسپولیس91394/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi