خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,200

نورمحمدی: دیگر به این راحتی‌ها نمی‌شود به پرسپولیس گل زد

نورمحمدی: دیگر به این راحتی‌ها نمی‌شود به پرسپولیس گل زد
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس حالا تیمی است که به این راحتی‌ها نمی‌شود به آن گل زد و از ابتدای فصل حتی زمانی که نتیجه نگرفته‌ایم از نظر فنی، سرتر از حریفان بوده‌ایم.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس به سوالاتی پاسخ داد. با این گفتگو همراه باشید.

بعد از بازی سنگین دربی حالا بازی مرگ و زندگی حذفی را پیش رو دارید، آمادگی لازم را خواهید داشت؟

شرایط بچه‌ها خوب است. ما در هر بازی با انگیزه پیروزی به میدان می‌رویم. بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند که نتیجه‌اش برتری فنی بر حریفان از روز اول مسابقات بود. البته جدا از محرومین، یکی دو مصدوم داریم ولی نفرات تیم خیلی خوب تمرین می‌کنند و تمام فکر و تمرکز ما روی کسب پیروزی و راهیابی به مرحله بعد بازی‌ها است.

با توجه به عدم حضور سوشا مکانی و مهدی طارمی، برای هواداران نگرانی‌هایی وجود دارد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد پس از هفته‌های ابتدایی فصل در مواجهه با چنین شرایطی خوب عمل کرده‌اید؟

قطعا در مواجهه با مشکلات دست روی دست نمی‌گذاریم و به جنگ آنها می‌رویم ولی وقتی تیم کامل باشد شرایط خیلی بهتر خواهد بود. این بازی هم یک بازی تک حذفی است. ممکن است کار به وقت اضافه بکشد، مثل بازی با ملوان و وقتی تیم کامل باشد دست کادر فنی هم برای تعویض‌ها و تغییرها بازتر خواهد بود. حضور نفراتی مثل سوشا و مهدی طارمی از نظر روحی هم به سود تیم است ولی حالا هم که نیستند با علم و آگاهی وارد بازی می‌شویم و نفرات جایگزین هم توانایی‌ها و انگیزه‌های خاص خود را دارند و هر کس به پرسپولیس می‌آید، خود را باید برای بازی‌های بزرگ آماده ‌کند.

در ابتدای فصل وقتی گل‌های زیادی دریافت کردید با انتقادهای فراوانی روبرو شدید ولی حالا کمتر از کم گل خوردن پرسپولیس و کلین شیت‌های متعدد در 9 بازی صحبت می‌شود؟

در اینباره از من پرسیده‌اند. طبعا عدم هماهنگی در ابتدای فصل به ضرر ما بود. در عمل شرایطی داشتیم که در بازی‌های پیاپی مرتب با ترکیب‌های جدید بازی می‌کردیم. خود من کنار اومانا، بنگر و ماریچ بازی کردم. در یک مرحله من محروم بودم. سوشا مکانی برای چند بازی نبود. بابک حاتمی تازه به جناح چپ رفته بود. رضائیان تازه به جمع ما اضافه شده بود. عدم هماهنگی خیلی وحشتناک بود ولی حالا تیمی هستیم که خیلی سخت گل می‌خوریم و به این راحتی‌ها نمی‌شود دروازه پرسپولیس را باز کرد.

و ذوب آهن که در 9 بازی اول لیگ 8 گل زده بود در دو بازی اخیر هم به این تعداد گل زده است، با مهاجمان حریف تقابل جالبی خواهید داشت؟

بازی‌های قبل را نمی‌توان ملاک قرار داد. شرایط تیم‌ها بازی به بازی فرق می‌کند. بویژه وقتی پای جام حذفی در میان است، همه چیز می‌تواند متفاوت باشد. اینکه آنها چند گل زدند مهم نیست. قطعا دو تیم روی ضعف و قوت‌های یکدیگر کار می‌کنند. در مورد پرسپولیس هم اینطور است که بعد از شروع فصل در یک بازی هم از نظر فنی نسبت به حریف ضعیف‌تر و مورد انتقاد نبودیم. البته به بازی خوب هم امتیاز نمی‌دهند، هر چند هواداران با حمایتی که کردند به ما امتیاز دادند تا اکنون پرسپولیس هم خوب بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد. در هر صورت بازی‌های جام حذفی همیشه شرایط سخت خود را دارد و تمرکز اهمیت زیادی دارد.

در بحث و جدل استقلالی‌ها با سرمربی تیم ملی پای سوشا مکانی را هم وسط کشیدند، نظرت به عنوان کاپیتان تیم چیست؟

قطعا کار درستی نبود. سوشا مکانی از نظر فنی و اخلاقی مورد قبول بازیکنان و کادر فنی است. اگر شایستگی لازم را هم نداشت، هیچگاه به تیم ملی دعوت نمی‌شد ولی جدای از این مطالب، اخلاقی و حرفه ای نبود که بخواهند در موضوعی که ما و همبازی ما در آن دخالت نداریم؛ اسم سوشا مکانی را بیاورند. مگر سوشا مکانی حرفی زده بود؟ مگر ما در باره بازیکنان استقلال صحبت کردیم. بازیکن ما کار خودش را می کند و مسوولان محترم استقلال هم باید درباره مشکلات و نقاط ضعف و خودشان صحبت کنند. ما همه امیدواریم در آینده این مسائل و اصول حرفه‌ای رعایت شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس نورمحمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

342 F.c.perspolis1394/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi